Ziek van mosselen

Pfff wat voel ik me beroerd. Heb gisteravond mosselen gegeten, doe ik NOOOOOOOOIT meer! Allemaal zijn we er ziek van geworden.
Moet straks naar VK, dus gelijk ff vragen of het kwaad kan voor onze muppet. Bah
Alleen heeeeeel stil liggen was prettig, maar ja dan ging de beeb spelen in mijn buik :-s

Ik raad het niemand aan!

Als iedereen ziek geworden is van de mosselen was er toch iets niet goed. Ik heb het zelf nog nooit gehad. Ik zou het idd. maar navragen bij de verloskundige! Beterschap!

Wat zei de verloskundige?

Best wel apart dat je tegenwoordig nog ziek kunt worden van mosselen. Dat gebeurt alleen als ze niet goed bereid zijn. Want die fabrieken waar ze vandaan komen (zoals de roem van yerseke, dingemanse en lenger seafoods) worden superstreng gecontoleerd weet ik uit eigen ervaring (heb er stage gelopen op de kwaliteitsafdeling).

Och jeetje zeg Lijkt mij ook niet helemaal goed dat jullie er allemaal ziek van zjn geworden! Hopelijk kan het geen kwaad voor de kleine
Beterschap en hoop dat jullie snel weer opknappen

Na een helse nacht voel ik me nu weer iets beter. Brood blijft erin :)
Vanavond beetje soep met brood en als dat ook goed gaat dan kan ik morgen weer "normaal"eten.
Mosselen kwamen van de visboer Hameteman, zeeeeeeeer bekende in Zeeland. Gaan ook klagen daar hoor.
Volgens VK kon het geen kwaad omdat lichaam zelf al die bacteriën eruit werkt.
Kleine schopt en doet lekker haha.

Liefs

Wat vervelend dat jullie ziek werden na het eten van mosselen. Wij hebben altijd mosselen van Prins & Dingemanse en we hebben nog nooit slechte gehad (op dit moment liggen ze weer in de koelkast hier).

Fijne zwangerschap nog!

Groetjes uit Zuid Beveland.

Terug
Bovenaan