ziek van spanning na beslissing 2e kind

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Pfff zit ik dan, normaal slaap ik al.
Mn man en ik hebben besloten voor de 2e te gaan wat ik al zooo lang graag wilde en na lang nadenken doen we het toch. Zie Topic kinderwens met autistisch zoontje.
Maar al vanaf zondag slaap ik bar slecht ben ik elke dag misselijk, tis alsof ik al zwanger ben. Me hormonen werken pfff heb der zoeen zin in zie het allemaal al voor me ben al ordening in huis aan het brengen als of ik op punt sta te bevallen. Lijk wel of ik doordraai maar wel van entousiasme. Had het vanmorgen al over de kraam hulp. Ja schat nu is de slaapkamer netjes zoals die net was kan je geen kraamhulp of verloskundige ontavngen toch? haha Erg als ik maar niet te hard van stapel loop maar kan nu gewoon weer niet slapen van spanning en misselijkheid. We zijn nog niet eens begonnen moet de spiraal nog laten verwijderen. Zo moest ff me verhaal kwijt hopen dat ik nu kan slapen.

Groetjes

Ik hoop dat je alsnog hebt kunnen slapen! Meid, wat doet het toch allemaal met je....haha!! Logisch hoor, ik denk dat we allemaal al in gedachten hebben lopen fantaseren dus je bent niet de enige!

Wanneer ga je je spiraal laten verwijderen zodat jullie 'echt' kunnen gaan beginnen?

Sterkte en een fijn weekend alvast! Liefs Lynn.

Goedemorgen Lynn30,

Ja heb wel geslapen alleen niet lang 5 uurtje ofzo voor mij heel kort. pffff ja alles is spannend dinsdag ochtend gaat hij eruit! Mocht het direct raak zijn ben ik rond 24 november uitgerekend. Ben niet geobcedeerd ofzo vind alles wel erg leuk interessant maar een obcessie is het niet, anders was ik wel direct naar de dokter gerend.Maar het blijft spannend vooral omdat we het anders doen dan bij de eerste. Bv vertellen we het pas als het lukt bij 3maanden of na de eerste echo bv 10weken ofzo. Dan brengen we het nieuws via onze zoon met een Tshirt van ik word grote broer. Ook willen we niet het geslacht weten en doen we lekker alles samen op ons gemak zoals wij dat willen! Ook blijft het spannend omdat het de tweede is maar ook om onze zoon. Gelukkig hebben we alles nog behalve de box en wil een nieuw badje. Dus ben der klaar voor haha.

GROETJES

Hoi Babe1982,

Spannend hoor.
Ik vind het ook helemaal spannend. Voor ons is het ons 3e kindje, en wij hebben niets meer. Dus ik zit al hele dagen te zoeken naar kinderwagen, maxi-cosi, badje, bedje enz... Maar heb mezelf verboden iets te kopen voor ik zwanger ben.
Heel veel succes!! Hoop dat het maar snel raak mag zijn.

Groetjes

Nou ik hoop het zeker voor je Nogeentje hahaha. Het blijft spannend. Ik vind het eerlijk gezegt spannender dan bij de eerste.

haha ik herken het..
net als nogeentje,willen wij ook een derde..en ben alles aan het noteren wat we weer nodig hebben ed.
soms lijkt het al of ik zwanger ben..

wel spannend weer..
maar eerst het verwijderen van je spiraal!
lijkt mij handig :)

leuk he dat fantaseren, en oww heb onderhand al namen. En liefs ren ik nu naar de winkel voor een box... erg he. Ach ja wie wacht er tegenwoordig nog tot de 3maanden? Iedereen heb zn uitset onderhand al binnen voor die zwanger is hahaha. Ach ja goed teken toch!

Terug
Bovenaan