ziek, virusje?

A

Anoniem

Guest
Blehhhh wat kan een mens zich beroerd voelen zeg...gisteren voelde ik me al de hele dag niet echt lekker, beetje hangerig, geen honger. En gisteravond ineens uit het niets: overgeven! Zo midden in de woonkamer...lekker he! En nu steeds buikpijn, eerder in mijn maag trouwens. Heel vervelend.... gelukkig is dit mijn vrije dag en hoef ik me niet ziek te melden op mijn werk maar morgen moet ik wel weer werken. Hoop dat ik me dan weer beter voel...en dat ik me niet na 2 weken werken ziek hoef te melden.

Maar, Mickey, ziek is wel ziek! Denk aan jezelf als je wel ziek bent en niet aan dat vervelende werk. Misschien, als je morgen nog een dagje thuisblijft en Katie dan toch naar de opvang gaat (sorry, ik ben het even kwijt, gaat ze op vrijdag naar haar oma of naar het KDV?), dan kun jij zelf goed uitrusten en uitzieken en dan kun je er weer tegenaan!
Liefs,
Patricia

Hoi hoi,

Heel veel beterschap gewenst en ik sluit me aan bij Patricia....ziek = ziek.

Groetjes van Mieke mv Lotte, Jozua en Ruben

Hai, ik zie je reageren op het forum, dat kan eigenlijk maar 1 ding betekenen he? Dat je ziek bent en dus niet bent gaan werken. Ik wens je veel beterschap.
Liefs,
Patricia

Hoi Patries!
Nee joh, ben gewoon aan het werk hoor...nou ja werk...ik zit op mijn werk...hahaha. Gelukkig kan ik gewoon gezellig op het forum komen en daar maak ik graag tijd voor vrij. Gistermiddag ging het al een stuk beter met me en gisteravond ging het weer heel lekker. Nog wel weinig gegeten. Er is meteen 2 kilo vanaf...houden zo! hahaha.
Trouwens, mijn moeder past op de vrijdag op, maar nu nog niet want mijn mannetje is nog thuis.
Thanks dat je aan me dacht!

Terug
Bovenaan