ziek, wakker maken of laten slapen

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Deze week zijn we gezellig met z'n drieen naar Center Parcs (Vossemeren) geweest. Was heel leuk alleen jammer dat Thijs vannacht en vandaag ziek is geworden. Hij heeft vannacht overgegeven en eigenlijk de hele dag vandaag ook.
Vanmiddag heeft hij wat binnen gehouden maar vanavond kwam 't er weer uit. Hij heeft ook diaree. Nu heb ik al ORS gehaald en gegeven.
Vanavond had hij een temp. van 38.6.
Nu sta ik in dubio: zal ik hem straks wakker maken om wat te drinken te geven of zal ik hem lekker laten slapen.
Mijn gevoel zegt, lekker laten slapen totdat hij wakker wordt maar mijn verstand zegt hij moet voldoende vocht binnen krijgen dus maak 'm wakker om wat te drinken. Maar wat als hij alles weer uit spugt?

Heellppp heeft iemand een tip voor mij.

Groetjes Jama mv zieke Thijs

Wakker maken! Vocht is belangrijker dan slapen!!!

Heel veel sterkte met de kleine,laat je morgen even weten hoe het is gegaan?

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Ik zou hem absoluut laten slapen. Als hij dorst krijgt kan je hem vannacht een flesje geven. Hm. Met twee verschillende antwoorden schiet je dus nog niets op, sorry

ik zou hem ook wakker maken en zijn
luier controleren of hij nog wel goed plast
en proberen of hij wat wil drinken ik zou
ook geen rust als ik dat niet zou doen

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Ja, das idd slim van ons, 2 verschillende antwoorden.

Wat ik wel zou doen als het niet over gaat en hij blijft niets binnen houden, is morgenvroeg even de HA-post bellen. Ik denk dat Stephanie het daar wel met mij mee eens is, hahaha!

Sterkte nogmaals!

Groetjes, Marieke

Zeker laten slapen!!
Als de kleine dorst heeft met die zich wel..

Zou jij het leuk vinden om s'nachts, als je ziek bent, dat je man je wakker maakt voor een glas cola? hihi,.. Zo denk ik dan altijd maar..

Denk dat je hummel blij is dat ie lekker slaapt nu hij zich niet zo lekker voelt..
Vertrouw op je kindje..

Overdag gewoon lekker veel te drinken geven..

Esmé mv Kay

Lekker laten liggen, natuurlijk wel in de gaten houden qua temperatuur.
Maar als de kleine dorst heeft, hoor je het wel.
Ze worden sneller beter als ze rusten.

Beterschap!

Pauline

Thijs is zelf wakker geworden, 't mannetje heeft dorst en honger. Jammer genoeg spuugde hij 't later weer uit. Temp. is opgelopen naar 39.1.
Als er geen verbetering in komt ga ik morgen als eerste naar de HApost.
Heb boven een klein flesje met ors er in staan, probeer wel als hij wakker wordt een paar kleine slokjes. Het vervelende is dat omdat hij dorst heeft gelijk een hele fles wil drinken, maar dat gaat nu niet alles komt er uit.
Ik vind 't zo zielig

Groetjes Jama mv Thijs

Terug
Bovenaan