Ziek - wat te doen?

Ik zit nu thuis met vermoedelijke keelontsteking, verkoudheid en lage koorts. Er is 1-2 weken wachttijd voor een afspraak met de HA - die waarschijnlijk toch niets kan doen omdat ik zwanger ben. Heeft iemand advies voor mij hoe ik mij beter zou kunnen voelen?  Dit in combinatie met misselijkheid, geen trek en de kou dat ik voel is het geen feest.....

Alvast bedankt  

Mor 74 aka Charlotte  

tja,in je bedje kruipen maar,met een paracetamol.dat mag je wel gebruiken.verder is er weinig aan te doen vrees ik.ook niet als je niet zwanger bent.wel apart dat je pas over 1 a 2 weken bij je huisarts terecht kan.maar zoals je al zegt zal die ook niet veel kunnen doen.misschien wel iets geven tegen de misselijkheid.scheelt toch weer iets.
beterschap.

Hoi Charlotte,

Veel beterschap meid! Enne, als de keelontsteking echt doorzet, zou ik toch de ha bellen. Want die gaat niet zomaar weg zonder medicijnen. De ha weet wel wat hij je dan kan voorschrijven. En voor de rest inderdaad goed uitzieken en keelpastilles verzachten misschien je keelpijn.

Groetjes,
Leeuwtje

Hoi,

Als je er niet lekker bij voelt, vooral met je zwangerschap, belde ik gewoon als ik jou was naar de huisartsenpost. En anders even naar de vk.
Maar als je wel een nuchter persoon bent dan deed ik het rustig aan, het komt vanzelf wel goed.

Gr ,Charlotte_26

Terug
Bovenaan