ziek worden na prikjes 14 maanden??

Hoi,

Vandaag heeft Lars voorlopig de laatste prikjes gehad, hij is nu 14 maanden.
Volgens de arts op het CB moet ik er rekening mee houden dat hij flink ziek kan worden  tussen de 5e en 12e dag na de prikjes.

Ik kan me het van mijn dochter helemaal niet meer herinneren. Zijn jullie kindjes ziek geworden na deze prikjes? En waren hadden ze dan last van?

groetjes Sanneke

Hoi,

Yordi heeft ze een maand later gehad, hij was bijna 15 maanden.
Komt doordat mijn afspraken bij het cb erg laat lopen.
Ik had er ook al helemaal rekening mee gehouden dat Yordi er misschien wel last van zou krijgen, omdat hij ook altijd wel op de andere prikken reageerde, maar Yordi heeft nergens geen last van gehad.
Hij heeft geloof ik op de dag zelf iets meer geslapen, maar geen koorts of wat dan ook. Hij at en dronk ook gewoon.
Wel weet ik dat ze ook allemaal rode vlekjes over het hele lichaam kunnen krijgen en die verdwijnen dan na ongeveer een week.Maar dat heeft Yordi ook niet gehad.

Liefs marielle

Renske is zeurderig en huilerig geweest, maar niet ziek. Ik vroeg me wel af waarom ze zo veel piepte, het duurde even voor ik erachter kwam dat het zo'n 10 dagen na de prik was.

ook caithlyn heeft de prikjes vorige maand gehad
maar gelukkig nergens last van gehad maar had ik ook niet echt verwacht aangezien ze ook niet reageert op de andere prikjes

liefs

HOi hoi,
Met 14 maanden, vorige maand kreeg Lenthe 2 prikjes, een BMR en de Meningokokken.Voor de een werd mij verteld zou ze binnen enkele uren erop reageren en de andere na een week.
En inderdaad, ze is er flink hangerig en huilerig van geweest.Beetje verhoging, veel slapen.
Maar ze krijgt nu ook kiezen dus dat zal wel meespelen.
Groetjes Roos.

hoi
ik had me van tevoren best ongerust gemaakt, omdat je idd vaak hoort dat ze van de BMR flink ziek kunnen zijn.
gelukkig heeft ze alleen 3 dagen gezeurd!
ze heeft de 12e dag wel 's avonds wat verhoging gehad, maar dat was 's ochtends weer over.

heyhey

ook mij is dat vertelt.
maar nathalia is totaal niet ziek geweest.
echt helemaal geen klacht.
(bij alle andere prikjes ook niet hoor0
hoop voor jullie dat jou kleintje ook niet ziek wordt ervan.

liefs, do

Terug
Bovenaan