Ziek, ziek en nog eens ziek...

Hoi Meiden,

Zoals sommige van jullie mss al wel weten via mijn Hyves, heb ik een flinke buikgriep te pakken. Het begon vannacht om 00.45.. Toen naar de WC om er alles uit te gooien, en vervolgens om 3.00 nog, en een xtje om 6.00. Dylano werd om 6.30 wakker, en toen ben ik maar onder de douche gesprongen omdat ik het allemaal koud had. Ook daar weer alles eruit gegooid, voor wat er nog inzat dan.
Daarna hier beneden nog een paar x, en de laatste 4x zat er bloed bij, helderrood. Dit was toch een reden om ff langs me HA te gaan.
Die concludeerde dus een flinke buikgriep, en het bloed dat meekomt, komt van mn slokdarm.. Van het overgeven.
En of dat nog niet erg genoeg is, hebben Dylano en Sylvan nu ook tzelfde.. Houden echt nix binnen.. Zelfs kleine slokjes water niet. Weet ook niet wat ik ze te eten moet geven nu..

En ohja.. Ik moest natuurlijk mijn baas bellen.. Die waren niet blij. En dat begrijp ik ook wel hoor.
Normaal gesproken is het zo dat als je in je proeftijd ziek wordt, ze je gelijk ontslaan. Maar omdat ze eigenlijk al zagen en merken dat ik fanatiek ben, wil ze me nog een kans geven, en moet ik morgen aan de gang.. Anders haalt ze daar haar conclusies uit, zei ze. Tja.. Wat moet ik daar nou weer van denken?
Ik ben nooit ziek meiden, echt waar niet, en nu ben ik net aan de gang bij een baas, en dan zul je altijd zien dat ik ziek word. Baal daar echt VRESELIJK van! Net of ik voor mn lol ziek word!.

Nou, willen jullie voor me duimen dat ik me morgen een stuk beter voel, want heb die baan echt nodig, en vind het zo fijn om ff van huis weg te zijn!

Liefs Deb.

Ik wens je heel veel beterschap, ook voor je kindjes!
En wat rot dat je nu net met je baan zit..., je kan er toch ook niks aan doen. Dit is wel de periode dat er veel zieken zijn. Misschien moet je toch proberen te gaan? Met het risico dat je alleen maar op het toilet zit natuurlijk..., maar als het niet gaat dan gaat het niet he!

Beterschap van ons!
Groetjes Babybelle

hoi debby,

balen is dat zeg. Maar het virus dat heerst is heftig maar ook kort.
Bij ons thuis hebben 3 van de 5 het al gehad en allemaal hadden ze het de eesrte dag heel heftig maar aan het eind van de tweede dag ging het alweer een stuk beter.
Alleen jammer dat ze het hier na elkaar hebben zodat ikal ruim 1 1/2 wekkots aan het ruimen ben.

meid heel veel succes.

groetjes chimene

Hoi Debby,

Beterschap zeg... Enne gewoon gaan morgen hoor! Ik ben een keer op mijn eerste werkdag ziek naar huis gegaan. Ik zei bij binnenkomst dat ik me niet helemaal lekker voelde en ik werd naar huis gestuurd na 2 uurtjes werken. Dus gewoon proberen en dan maar naar huis als t echt niet gaat.

liefs Maris

Jee zeg, jullie hebben het goed te pakken!!

Heel veel beterschap!

Beetje rare reactie van je baas trouwens. Je kunt toch gewoon echt ziek zijn? Wat bedoelt ze dan met conclusies trekken???

Hoi Meiden,

Gelukkig gaat het al een stuk beter! Voel mezelf nog niet helemaal fit, maar goed genoeg om te gaan werken vanavond. Alleen nu moet papa eraan geloven.. Die heeft nu prs tzelfde als wat wij gister hadden :-S

Moonpoontje, volgens mij bedoelt ze daarmee, dat ik dan niet WIL werken ofzo.
Dat begreep ik dus ook al niet zo goed.. Net of een mens niet echt ziek kan zijn, wat ik overigens echt weinig ben hoor!

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan