Ziek ziek ziek!!

A

Anoniem

Guest
Mijn kleine lieve Siebe is ziek! Vanavond rond 21.45 uur begon hij te hoesten en huilen en toen ik op zijn kamertje kwam had hij zichzelf en zijn bedje helemaal onder gespuugd. Omdat hij zelf en ook zijn haartjes onder zaten, heb ik hem maar (weer) even in de douche gedaan. Daarna weer lekker schone spulletjes aan en................ja hoor, daar ging hij voor de tweede keer. Weer alles onder gespuugd. Dus maar weer van voor af aan begonnen! Ongeveer een half uurtje nadat ik hem weer in bedje had gelegd, begon hij weer te huilen dus ik er snel heen en met een handdoek heb ik het op kunnen vangen. Alleen zijn molton onderlegger onder zijn hoofdje verschoond. Nu ligt hij al weer drie kwartier te slapen. Ik hoop dat hij er vannacht geen last meer van zal hebben. Het is zo zielig als ze moeten spugen.

Groetjes Fonske.

Hè wat vervelend dat Siebe ziek is. Altijd zielig als ze zo moeten spugen. Hopelijk kan hij even lekker slapen en knapt hij snel op. Veel beterschap!

Groetjes,
Nelly.

Hoe is het vanacht gegaan hopelijk heeft hij niet weer gespuugd.Beterschap met j kleine mannetje
groetjes mira mv marek

Getsie wat vervelend hé als je kleintje ziek is. Meike heeft het dinsdagnacht gehad maar die kon niet meer in slaap komen. Isa volgede haar donderdagnacht en ik ging er achter aan. Meike heeft nog best lang buikpijn en heel vieze luiers gehad.

Tis zoooo zielig.

Beterschap en sterkte!!
Renske

Hoe is het met Siebe?

Bij Lyanne is het namelijk ook zo begonnen vorige week! Houd hem maar goed in de gaten en geef hem maar een dikke knuffel van ons!

Groetjes, Marieke en Lyanne

Siebe heeft gelukkig de hele nacht heerlijk doorgeslapen en werd rond 7 uur wakker. Hij heeft een uurtje geleden een snee brood met kipfilet op en een flesje melk gedronken en tot op heden blijft dat er goed in zitten. Er is op dit moment niks aan hem te merken, dus hopelijk blijft het bij gisteravond, maar ja, gisteravond zat er ook nog eten van gistermiddag bij dus.....even afwachten.

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

Oooh arme Siebe. Beterschap ventje!

Juli is van de week ook ziek geweest (6e ziekte of weet ik wat), maar die spuugde netjes in een bakje. Maarja, zij is dan ook al 4.

Veel sterkte en ik hoop dat het bij gisteravond gebleven is.

Liefs,

Tessie

Getverderrie, wat zielig voor Siebe! Gelukkig heeft Ivar het nog nooit gehad, het lijkt me zo ontzettend zielig...
Vraag me af hoe het verder is gegaan vandaag?

Liefs Jenneke

Terug
Bovenaan