Ziek, ziek,ziek

We zijn het oude jaar ziek uit gegaan en het nieuwe jaar ziek ingegaan. Zelf ben ik 1 1/2 week ziek nu, ik heb nu een kuur en knap heel langzaam weer op. Onze oudste is ziek geweest. Ook Jari is flink ziek geweest. Hij heeft ons vreselijk laten schrikken door vrijdagavond in een koortsstuip te belanden. Hij had al hoge koorts en zat tegen mij aan. ineens begon hij weer te rillen maar reageerde niet. Hij keek wel voor zich uit maar reaeerde nergens op. Echt doodeng. We raakten natuurlijk enigzins in paniek en hebben 112 gebeld en die waren er echt supersnel. Zij konden ons zeggen dat hij een koortsstuip had gehad. We zijn nog wel naar de huisarts geweest maar hij was er gelukkig weer. Nu heeft hij een kuur voor een beginnende oorontsteking, bronchitis en hij had zijn oogjes ontstoken. Hij knapt weer op gelukkig. Maar wat een week zeg, als je zelf ziek bent ook nog  twee zieke kinderen. Gelukkig was mijn  man thuis. Ik ben er nu ook wel zat van. Groetjes Linda

hoi hoi,

nou dan kunnen wij hier je de hand schudden.

ook hier het oude jaar ziek uit en het nieuwe jaar ziek in.

de kleine is al een paar weken verkouden en hoesten.

ik had een virusinfectie in mijn luchtwegen, en twee kuren antibiotica en prednison.

en nu is net mijn man ziek geweest.

dus ook hier een zieke boeg.

maar ik moet zeggen linsey blijft vrolijk. dus zij is wel het langst al verkouden maar nog steeds het vrolijkst.

soms vraag ik het me af hoe kinderen dat doen.

beterschap

gr. danielle

Terug
Bovenaan