ziek zijn van de eisprong?? kan dat??

hallo allemaal

Ik ben in de eerste ronde bezig, en ben vanaf het begin aan het temp.
Volgens de berekingen op babybrabbel zou ik mijn eisprong morgen moeten hebben, bij een cyclus van 28 dagen.
Gisteravond tijdens het knufffelen ineens keelpijn. We hebben toch lekker geklust, want mij viel in dat ik hier wel eens gelezen heb van iemand die keelpijn had rond zijn ei.
Vanmorgen is mijn temp. ineens gestegen van gemid. 36.5 naar 37.0 zou je zeggen, ik heb mijn ei gehad. Maar gaande weg de ochtend voelde ik me zo ziek keelpijn, hoofdpijn. Kan dit met de eisprong te maken hebben???

Als ik nu gewoon ziek ben komt dat wel heel slecht uit. Want dan kan ik nog niet zien wanneer ik mijn ei heb    

Weet iemand hier meer over?
Groetjes Doortje

Hi Doortje!

Ik denk niet dat het allemaal door de ovulatie komt hoor.
Ben je niet toevallig zonder jas naar buiten geweest?Bij ons vorige week wel en hier in huis lopen er een paar verkouden kiddies rond.

Heb je geen last van krampen?Als je bij voorbeeld van de fiets afspringt?zo''n zeurderig gevoel onder in je buik?En ik weet niet of je op je slijm hebt gelet?

Je temperatuur kan wel iets hoger uitvallen als je inderdaad verkouden bent en bijvoorbeeld wat rommelig geslapen hebt.
Toch nog even blijven klussen en tempen ,want wie weet is hij morgenochtend wel weer net als gisteren en pas eind van de week hoog.
Je merkt echt dat de ovulatie geweest is als hij zo hoog blijft.Dus als hij morgen ook maar weer iets gedaald is dan weet ik het zeker dat hij nog niet geweest is.
groetjes!!!!!!!!

Ben er nog nooit echt ziek van geweest.
Ik heb wel op de dag zelf hele gemene steken in mijn buik/lies. En in de dagen ervoor en erna een weeig gevoel op dezelfde plaats als de steken. Bijvoorbeeld als ik met mijn fiets over het spoor hobbel, of te snel over drempels fiets.

Denk dat jij gewoon een griepje onder de leden hebt.

Beterschap!

Juffy

Hoi Doortje

Tijdens mijn eisprong komen ook wat klachten bij mij kijken. Het is gelukkig geen keel of hoofdpijn.
Ik krijg meer te maken met steekjes in mijn onderbuik trekkend naar mijn liesgedeelte.
Soms krijg ik deze steken aan een bepaald helft van mijn onderbuik. Dus soms rechts, soms links. Heb dan rond die tijd ook nog wat last van rugklachten.
Ditmaal heb ik beide kanten steken gevoeld, en dat wordt nu wel gelukkig minder.
Heb wel geklust rond die dagen. Het is even afwachten.
misschien een twin?? hahahahahahhahah
Let maar niet op mij hoor, ik zeg maar wat

Ik denk zelf niet dat jouw verschijnselen met een eisprong te maken heeft. misschien heb jij toch een griepje gepakt.

Misschien een tip voor jouw.
Kijk eens op www.google.nl
Daar kun je op de zoek toets naar informatie over de eisprong vinden.
Mij heeft dat wel geholpen.

Ik hoop dat je hier wat aan heb

groeten nathalie

bedankt voor jullie reacties.
Een griep, ik weet het niet, ik heb dit nog nooit gehad. Mijn keelpijn is namenlijk weer verdwenen, en verder heb ik alleen last van hoofdpijn.
We zullen wel zien, en inderdaad als mijn temp. hoog blijft was dit toch mijn ei. Ik heb wel vandaag door de dag een paar keer getempt, om te kijken of ik verhoging had. 37.4 iedere keer. Dus dat kun je niet echt ziek noemen, nou ja we zien wel.

Trouwens misschien een tip voor die gene die tempen. Geloof dat cindy ze dat je door onregelmatig temp. nog niets kunt vaststellen. Nou ik temp. altijd om 8 uur, en nog eens na precies 8 uur slaap. Dit doe ik in het weekend, omdat je dan wel es later naar bed gaat en uitslaapt. In de meeste gevallen is de temp. echter gelijk.

In ieder geval bedankt, en we klussen lekker verder

Groeten Doortje

hoi doortje
het was meer een vraag hoor van die temp schommelingen.
Ik bedoelde dat als je er nou veel uit geweest ben en normaal niet dan schommelt hij al een beetje.En om dat ej je niet lekker volet ,kon ik me zo indenken dat dat het geval was.Maar als je regelmatig tempt en hij is nu ineens een stukje hoger dan kan inderdaad je ovulatie al geweest zijn.
Was hij vanmorgen nog net zo als gisteren of weer laag?
Ik heb even op mijn curve gekeken en bij mij steeg hij deze maand 0,2 graden 2dagen voor de eispring ,toen bleef hij twee dagn hetzelfde en op de dag zelf zakte hij een halve graag om meteen daarna weer te stijgen dus...

doei

Hoi Doortje,
Ziek ben ik er nog nooit van geweest maar ik denk nog steeds dat ik `m wel kan voelen, ik heb dan wat last van me buik, en ben erg emotioneel en heb veel zin in vrijen en kan dan zelfs huilen van geluk bleehhh, ik hou het wel altijd in hoor!!!!

Succes Liefs Mirella

Terug
Bovenaan