ziek zwak en misselijk

A

Anoniem

Guest
hoi

meiden ik weet het effe niet meer hoor,vorige week had ik wat buikpijn en vanmiddag heb lopen kotsen op het werk,was vanochtend ook al misselijk.Ik hoef normaal nooit over te geven en vraag me af of mijn lichaam mij voor de gek aan het houden is of wa heb pas 22 mrt nod wie heeft er ook last van gehad of wie heeft het nu ook.groeten wendy

Ik ben ook supermoe by the way

Hoi Wendolientje,

Wat vervelend voor je, Probeer het even van je af te zetten.. hoe mee je er mee bezig bent hoe meer je lichaam je voor ''de gek'' kan houden.
Ik duim voor je!

Liefs (f)

hoi  

bedankt voor je reactie ben nog steeds misselijk en kan niet eten heb geen trek,zal wel gewoon buikgriep zijn of zo.en anders zien we het 22 mrt wel groetjes wedny

Het gaat wel rond, maaaar natuurlijk hoop ik voor je dat het ++++ zover is!!!
Ik zal voor je duimen!!!
Ondertussen lekker voorjezelf zorgen (laten verzorgen) en het in de gaten houden he!
Hou je ons op de hoogte?

Liefs!!!

hoi

ja zal ik zeker laten doen,en ik houd jullie op de hoogte grtoetjes wedny

hoi

Nou heb totdat ik naar bed ging last gehad van misselijkheid maar verder   niet overgegeven en het gaat nu alweer wat beter gelukkig,zal allemaal wel meevallen denk ik.groetjes wendy( 1e ronde 2e kindje nod 22mrt)

jemig wat spannend!!!
Ik moet steeds even aan je denken als ik op de site ben..
Hoe voel jeje nu verder?
Voel je je ook zwanger???

Liefs xxxx

hoi

Ja hoe moet ik het zeggen ik heb wel weer kwaaltjes die ik vorige keer ook zo snel had zoals duizelig buikkrampen af en toe en dan misselijk gisteren en bij mijn vorige keer vond ik senseo koffie niet lekker en dat had ik vanmiddag toevallig ook en mijn buikje is wat harder als normaal.het zal wel toeval zijn denk ga er niet van uit dan kan het nog meevallen he>als het wel zo is   dan ben ik super vruchtbaar of mijn heeft superzaad haha groetjes wendy hou je op de hoogte

Terug
Bovenaan