ziek zwak en misselijk..

sinds 3 dagen ben ik super verkouden en koortsig kortom griep. dacht ik dat mn kwaaltjes minder werden echter sinds gisteren kan ik geen warm eten meer zien. miets smaakt me nog en alleen al bij het vlees uit de verpakking halen ging het mis: spugen.... pfff ik hoopte in het begin op veel kwaaltjes dan zat het voor mijn gevoel wel goed... ik neem mijn woorden terug... Ik slaap 12 uur en dan nog moe zijn en kan amper tv kijken zonder in huilen uit te barsten. ik ben op dit moment zo slap als wat, hoop dat dat snel weer bij trekt!

wat een klaagzang he? sorry maar bijna niemand weet dat ik zwanger ben( dus vandaar hier maar ff mn hart luchten..

Hey jessica herken het gevoel bij het warme eten.
Ik krijg met moeite een paar happen door mijn keel en word dan kots misselijk.
Brood/ yoghurt enz, gaat me veel beter af. Dus probeer ik daar maar zo gezond mogelijk bij te eten.

En die vermoeidheid heb ik ook al word het wel al wat minder gelukkig. Maar ja heb nu dan ook 2 weken vakantie van werk dus kan lekker uitrusten :D

Daarvoor is dit forum! Lekker ongegeneerd klagen en zeuren! Gewoon lekker doen! Ik heb de griep begin dit jaar al afgevinkt, maar nog steeds een snotkop. Verder heb ik echt geen energie en nergens zin in. Er is niets over van deze actieve en gezellige meid, pfff. Hopen dat het over een paar weken beter wordt. Verder de normale kwalen; misselijk, moe, last van mijn borsten enz enz...

Zo vervelend!
Ik mag van geluk spreken dat ik alleen maar moe ben en buikpijn heb.
In mijn omgeving ken ik iemand die de gehele zwangerschap ziek was snachts.
Heel veel sterkte! En gewoon lekker zeuren, dat mag hier gewoon!

Hier extreem moe, pijnlijke borsten, niet weten of ik eten nou lekker vind of niet en vooral savonds veel last van onrustige benen. Tijdens het bloedverlies was dit over maar nu volop terug. Aan de ene kant vervelend maar aan de andere kant voor mij een signaal dat ik echt zwanger ben en dat is fijn omdat het nog steeds heel onzeker voelt en ik nog niet echt blij durf te zijn

Ik durf ook nog niet echt blij te zijn! T is zo onwerkelijk.
Ben gewoon non stop minder gezellig, en dag word eigenlijk alleen maar erger omdat ik het er niet lekker uit kan laten. Ik wil het zo graag in mijn omgeving delen. Herkennen jullie dat?

Sterkte met alle kwaaltjes meiden!

Terug
Bovenaan