Ziek zwak en misselijk

Bll een klaagmomentje van mij, sorry alvast.
Gisteren de hele dag harde buiken en buikpijn/steken gehad. S avonds toch maar gebeld (vorige keer had ik niet gebeld en dat werd me niet in dank afgenomen door de gyn) dus ik moest naar t ziekenhuis. Wel een onrustige baarmoeder maar verder geen duidelijke reden gevonden. Was pas om 2 uur vannacht thuis en ik voelde me al zo bezwaard dat ik had gebeld voor (achteraf blijkt) niks. Word ik vanmorgen wakker met een dikke keel, hoesten, misselijk en uiteraard doodmoe. Bah. De roze wolk is even helemaal niet zo roze. Word er moedeloos van dat ik steeds zo moe ben. Ben echt aan het aftellen, terwijl je er van moet genieten! Moet nog vier week werken van mezelf maar dat gaan we nog wel even zien.. Sorry voor m'n klaagzang. Meer hier last van?

Geen last van,maar t heerst hoor. T is ook zulk raar weer..Iedereen word ziekjes. En als je dan ook nog zwanger bent is dat helemaal niks.In ieder geval lekker je gemakje houden(zo lang dat kan).Sterkte en beterschap!

Geef niets hoor ff lekker klagen..
Ik loop ook op mn tenen..elke dag moe zelfs na 9uur slaap, en ik werk geen eens, wel 3 kids te verzorgen..veel harde buiken en druk meisje in mn buik..wil ook heel graag weer gewone kleren aankunnen, klinkt raar miss maar was vorig jaar ook al zwanger van onze tweeling..
en we zijn weer heel blij nu maar dit zijn wel de laatste loodjes hoor pfff...kan hele dag wel slapen..
heb ook nog nesteldrang wat een vreemde combi is met weinig energie..

elize81... zeer herkenbaar, ik wil zoveel, maar heb gewoon geen energie om ook maar iets te doen!

Ik ben ook ontzettend moe en vaak misselijk (nog steeds). Mijn man rent zich in de ronde om iedereen hier naar zwemles/voetbal/school te krijgen, hij kookt en verzorgd onze dochter van 1,5. Ik ben blij als alles achter de rug is en ik mijn leven weer terug krijg. Vindt het echt sneu worden voor mijn man!

Nou elize inderdaad, ik werk dan nog wel maar dat is haast geen werk te noemen. Meer aanwezig zijn. Heb inderdaad ook dat ik nog zo veeeeeel wil doen maar dat ik elke dag terugkijk op een nutteloze en niet productieve dag. En dat is dan weer zo niet motiverend voor de volgende dag. Voor mij is het de eerste dus ik heb, buiten twee krankzinnig irritante maar toch ook wel weer lieve katten, geen drukte in huis. Nouja. Morgen weer een nieuwe dag en anders is er volgende week weer een nieuwe week haha dan gaat het vast beter.

Herkenbaar hoor!! Ik heb er gelukkig niet zoveel last van. Toevallig de afgelopen dagen wel wat minder..

Word gek van de voorweeën de afgelopen twee dagen. Plus dat de kleine meid erg naar binnen zit en hoog, waardoor mijn longen in de verdrukking zitten en ik het daardoor bij vlagen benauwd heb.

Maar goed, ik heb hier dan een dreumes van bijna 15 maanden rondlopen (sinds vorige week loopt hij, hoera!!!!!), vandaag met hem gezwommen. En ik werk dan nog nu 3 dagen van 9 uur. En zondag avond naar een musical geweest, wat ook aardig in mijn energieniveau heeft.

Dus tsja, ik vind het niet echt gek dat ik moe ben. Wat Esmee91 zegt, morgen weer een dag!

Ik ken het hoor had na de vakantie ook een klaag topic aangemaakt :) nu verkouden geworden pfff kan er ook bij. Die van ons zit ook tegen m'n longen ga dus ook regelmatig bijna onderuit van de benauwdheid.

Je kan beter een keer teveel dan te weinig gaan hoor! Maar snap ook dat je daar niet op zat te wachten. Dat kan je er niet bij hebben. Wel goed dat je geweest bent!

Aftellen kan beginnen!

Terug
Bovenaan