Ziek

Heyy meiden
Sinds gisteren ben ik verkouden
Hoofdpijn keelontsteking slikken doet pijn
En oorpijn is dsr gevaarlijk tijdens zwangerschap.
Slikken doet me allemaal enorm pijn pff
Als maar niet gevaarlijk is en alle dokter en verloskundige zijn gesloten

Welnee, iedereen is wel een ziem toch. Ook in de 9 maanden dat je zwanger bent, ben je soms ziek. Heel normaal en kan geen kwaad hoor. Ik ben nu zwanger van de 3e, in al m'n zwangerschappen een paar keer flink ziek geweest en ook Corona gehad, maar dat kan allemaal echt geen kwaad!

Niks aan de hand. Iedere zwangere vrouw heeft weleens iets onder de leden, vooral ook omdat je weerstand wat minder is. Je hoeft je geen zorgen te maken over griepklachten. Neem wat extra groenten en fruit, daar heeft je baby ook plezier van en jij knapt sneller op. Maar als je je een volgende keer ontzettend veel zorgen maakt ergens om mag je gewoon de spoedlijn van je vk bellen hoor.

Ik heb zelfs corona gehad en niks aan het handje maak je niet druk zolanf je maar geen koorts krijgt dan moet je bellen en moet je parecetemol gaan slikke

Toen ik 15 weken zwanger was had ik tegelijkertijd een zware keel- en blaasontsteking. Heel vervelend maar gelukkig niet ernstig voor de baby. Als je je zorgen maakt mag je altijd de verloskundige bellen, ook in het weekend, daar zijn ze ten slotte voor en raad ik ook zeker aan gezien dat zij veel meemaken en er misschien iets meer verstand van hebben ?

Terug
Bovenaan