ziek

Gister naar het ziekenhuis geweest en ze constateerde na lang ziek te zijn geweest dat ik een ijzer van 6,3 had en een plusje bij het suiker...en ik voel me zo moe en ziek en misselijk...en enorme maagklachten...weet niet meer wat ik moet eten...en die ijzer tabletten die ik moet halen schijnen ook niet zo fraai te zijn voor je maag...hebben andere meiden dit ook?
35 weken en 5 dagen zwanger.
 
helaas kan ik je hierin niet adviseren. Ik hoop alleen dat het allemaal mee gaat vallen. En als het echt slecht zou zijn, dan schrijven ze het echt niet voor. Ik zelf had de pech dat mijn suikerspiegel enorm begon te schommelen en dat ik aan de insuline moest. Het is nu, na 7 weken nog niet stabiel. Ik moet nu nog 7 weken, dus tegen de tijd dat de kleine komt zal het allemaal wel goed zijn.
Groetjes
en sterkte
Audrey
 
6,3 is niet TE laag, dus als je ze niet hoeft te slikken, dan zou ik gewoon doen wat anoniem hierboven zegt. Ik had ook een keer zo'n waarde, maar dat was na de bevalling. Het ziekenhuis schreef ijzertabletten voor, maar mijn verloskundige zei dat zij een andere norm hanteren, iets van 5, zoveel. Ik leef wel met je mee hoor, ik weet hoe zwaar die laatste loodjes zijn en ze worden nog zwaarder en als je je al zo ziek voelt. Succes en onthou dat je het strakjes ook weer vergeten bent hoe rot je je voelde. En ik kan het ook weten, want ik heb bij mijn eerste kindje Puppp gehad en sliep weken niet meer van de jeuk en zat onder de netelroos. Toch is er uiteindelijk een tweede kindje gekomen.
 
Terug
Bovenaan