ziek!~!

Hoi meiden,

Ik ben nu al 6 dagen ontzettend ziek, me holtes zitten verstopt en me hoofd bonkt, ik ben al naar de dokter geweest en hij zegt dat het holteontsteking is.

Ik heb otrivin neusspray gebruikt en dampo om te stomen en dropjes voor me keel nu moet ik erg veel hoesten, neus snuiten en niezen, daar zet ik veel druk mee op me buik. Kan dit alles kwaad voor de baby, ook ben ik bang voor een toxomasplose (hoe schrijf je dat) vergiftiging. Dit begint ook met griep. Het gaat ook maar niet over lijkt wel normaal ben ik hooguit 2 dagen ziek.

Groetjes Liz 28wk 5 dg
 
Hoi,

Otrivin neusspray is echt niet goed voor je hoor. Niet alleen als je zwanger bent maar normaal ook. Je raakt nl. verslaafd aan het spul. Het is een heerlijk gevoel als je neus opengaat na het inspuiten en dat blijft ook lekker lang zo maar je krijgt te maken met het zgn rebound effect. Als je het niet meer gebruikt komen de klachten dus ook terug. En dan moet je dus ook echt "afkicken". Niet leuk. Heb het zelf vorige week gehad.

Succes.
 
Hoi, ik ben het met de vorige schrijfster eens, Otrivin kun je beter niet gebruiken tijdens de zwangerschap, wel de zoutoplossing. Dampo wordt ook niet aangeraden, of je moet een speciale voor baby's nemen. Ik raad je dan ook aan om meteen met Dampo en otrivin te stoppen!!! Hadden ze je in de apotheek ook niet aan mogen raden tijdens de zwangerschap!!!
 
Hi, je kan bij de apotheek zoutoplossing voor baby's kopen dat mag je wel gebruiken.
Zelf kreeg ik voorhoofdholtonsteking toen ik net6wk was.
Kreeg toen geen medicijnen omdat het niet goed is voor je kindje.
Vandaar dat het langer zal duren.

Sterkte
 
Hallo dames,

Volgens mijn huisarts en mijn gyneacoloog mag je echt wel otrivin gebruiken. Als je het maar niet langer dan een week gebruikt is er echt niets aan de hand. Je mag zelfs om de 4 uur een paracetamolletje gebruiken als je zwanger bent.
 
Terug
Bovenaan