ziek

A

Anoniem

Guest
Wie kan mij helpen? Ik ben nu 17 weken en 6 dagen zwanger. Sinds gisteravond voel ik mer erg beroerd. Ik ben koortsig, verkouden, last van de keel etc...
Ik zou een paracetemol nemen, maar op de bijsluiter staat dat het in overleg met de huisarts moet. Maar ja, het is weekend dus zit je met de dokterswacht. Wie weet of ik een paracetemol mag hebben, want het is zo niet vol te houden. Voelt de baby hier ook wat van? Ik maak me erg veel zorgen.

hoi

ik ben een migraine persoontje dus,

ik heb zo vaak een paracetamol genomen niet te vaak natuurlijk

maar je moet opletten dat er geen kodaine in zit je spreekt het uit als koda ine dus even opletten!!!!

dat mag altijd

groetjes deborah

hallo

Ik heb gehoord dat je een paracetamol wel mag nemen
Heb zelf met rugklachten gezeten en wilde ook niets nemen maar toen zij huisarts en later verloskundige dat dat wel kon

Groetjes en beterschap

paracetamol mag altijd maar idd niet te veel op een dag. ik heb in het begin van mijn zwangerschap zelfs een recept gehad voor 4 x daags 1 tablet en dat kon volgens ha geen kwaad. dus je mag e echt wel eentje nemen als je je zo beroerd voelt

groetjes danielle 34wk 4 dg

Hoi,

Je mag per dag 6 tabletten van 500 mg paracetamol hebben. (in totaal 3000mg verdeeld over de gehele dag)  Maar wil je zekerheid, bel gewoon even met je HA of met de dokterspost.
Ik mocht aan het eind van mijn zwangerschap zelfs 8 tabletten van 500 mg of 4 zetpillen van 1000 mg per dag hebben van mijn gyn. Maar dat was alleen op zijn aanraden.

Er mag geen Coffeïne in de paracetamol zitten!!!!!

Beterschap!

Groetjes, Cathy

paracetamol mag wel, zelfs twee tegelijk. maar niet te vaak en ook geen dagen achter elkaar. ik zou wel even temperaturen, want koorts is niet goed. als je koorts hebt wil je vk dat wel weten! beterschap.

paracetamol mag wel, zelfs twee tegelijk. maar niet te vaak en ook geen dagen achter elkaar. ik zou wel even temperaturen, want koorts is niet goed. als je koorts hebt wil je vk dat wel weten! beterschap.

Beterschap!

Ben gister en vandaag ook een beetje ziekjes, ben hoesterig en last van m'n keel.
Vrijdag ga ik trouwen en ik wil er dan heel graag vanaf zijn. Wat kan ik er aan doen?

Liefs Lovely Rose 23w+5d

Terug
Bovenaan