ziek

Mijn dochter van 11 maanden is al een week ziek, heel erg hoesten en neusverkouden, ze krijgt dan ook bijna geen lucht als ze op haar rug in bed ligt en slaapt heel slecht.
Nu eet ze ook niet en wil alleen maar een klein flesje melk, maar hiervan gaat ze alleen nog maar meer hoesten.
heeft iemand tips, ze moet toch haar voeding binnen krijgen?

 
Mijn zoontje is nu bijna 6 maanden en is ook erg verkouden geweest en had het heel erg benauwd. Hij at en dronk ook bijna niets meer. Na bijna 2 weken ben ik naar de huisarts geweest en die heeft hem 2 inhalers gegeven en een antibiotica kuur. De hoest was vrijwel binnen een week weg en door de inhalers kreeg hij meer lucht. Daarnaast gebruikte ik ook voor het slapengaan baby neusspray, een zoutoplossing. Met een week was hij al een heel stuk opgeknapt.
 
Ik sluit me bij hierboven aan, mijn dochter is vaak neusverkouden ik gebruik dan ook een zoutoplossing neusspray maar ook LUUF babybalsem, dit kun je op de rug en borstje smeren, kunnen ze even lekker ademhalen. Wat ook hielp bij mijn dochter was kruidenbadje van zwitsal, maar dat mag je pas gebruiken als je kindje drie maanden oud is geweest.
SUCCES
 
Terug
Bovenaan