ziek

zijn jullie kindjes ook al eens een keer ziek geweest??

Mijn dochtertje is nu bijna een half jaar en heeft het flink te pakken.
Erg verkouden, hoesten, ontstoken neusamandeltjes. Ze heeft een kuurtje gehad.
Ze slaapt maar beetjes, maar is eigenlijk doodop, als je het mij vraagt.
Veel huilen, niks willen. De fles melk laat ze voor de helft staan. Eten met een lepeltje gaat wel goed. Maar ja zuigen met een dichte neus, gaat natuurlijk ook niet zo makkelijk.
Mijn kleine moppie. Echt zielig.
Manlief ligt ook ziek op bed. En zelf heb ik het vorige week ook gehad. Pfff.

hoi,ik ben ook ziek thuis.
al gaat het wel weer..maar vier het wel even uit en blijf morgen ook nog thuis.
ben ook heel moe van de periode vanaf dat ik weer aan het werk ben,dus een dagje extra is niet zo erg.
Mila is nog niet ziek geweest..alleen wat verkouden en een verstopte neus.maar geen koorts ofzo.ze komt ook niet zo veel met andere mensen enz in aanraking dus heeft er mischien mee te maken.mijn moeder past op.
succes met de zieken..en eh voor mila hielp de zoutoplossingen van daro heel goed.daar kwam alles lekker los van.
groetjes piewie

Tess is al een paar keer flink verkouden geweest en ze heeft in januari een week in het ziekenhuis gelegen met het RS virus.
Ik kan aan al die verkoudheden wel merken dat ze het tweede kindje is, Nick was als baby namelijk nooit ziek maar Tess wordt nu lekker elke keer aangestoken door hem.

Gr sandra

Hier ook een zieke mus.
Heeft 38.4, alles verstopt, huilerig en haze slaapjes. 's Ochtends al om half zes wakker, nou ja wakker..... Hij brult heel hard met zijn ogen dicht, hij wil zo graag zijn speen, maar kan dan geen adem halen.

Eten doet hij gelukkig wel goed.
Mama is ook niet helemaal lekker dus samen lekker knuffen.

Beterschap

Pauline

Linde is behalve verkouden nog niet echt ziek geweest.
Ik wil je wel even heel veel succes wensen met je zieke kindje, zooo zielig als ze ziek zijn.
Dus veel beterschap!!!!!

groetjes Danielle.

Mijn dochtertje is behoorlijk ziek.
Waarschijnlijk een virusje, want de kuur helpt niet.
Dus het enige wat we kunnen doen is stomen, stomen, stomen.
Gisteren was het alleen maar huilen, en kon ze niet slapen. Gisterenavond was ze helemaal op.
Zo zielig. Ze ligt zo te hoesten en te zagen.
Net een zeehondje.
Ik werd er zelf ook een beetje verdrietig van gisteren.
Ze is nog zo klein.

Terug
Bovenaan