ziek

A

Anoniem

Guest
Hoi, ik heb me dochtertje net bij de oppas opgehaald, ik dacht al dat ze ziek aan het worden was en ja hoor koorts, heeeeeeel hangerig en weinig willen eten.
Me werk was er niet blij mee, ze vonden eigenlijk wel dat ze bij de oppas kon blijven want het is toch me zusje?! ik stond even met me mond vol tanden, later dacht ik als ik haar naar de creche had gedaan had ik haar toch ook op moeten halen!
Dan kost het me maar een vrije dag. Helaas kan man vanwege zijn werk niet naar huis komen, hoe doen jullie dat?
groetjes!

Hai.

Tjee, wat vervelend zeg. Wij hebben het 1 keer gehad dat Lune op vrijdag ziek was, dit is de dag dat ze naar het KDV gaat. Gelukkig konden mijn schoonouders oppassen, want we konden allebei geen vrij krijgen. Ik sta voor de klas en er waren al heel veel leerkrachten ziek op school dat er geen vervanging was.

Verder hebben we het gelukkig nog niet meegemaakt.

Succes met je kleine meid.

Groetjes Jolien

Ik heb het gehad  toen mijn dochterje in het ziekenhuis opgenomen moest worden. Ik kreeg zorgverlof. En nu als ik met haar onder werk tijd naar de huisarts moet ofzo, wordt het ook daarop weg geschreven. Ik probeer natuurlijk zoveel mogelijk anders te regelen; opa''s en oma's. Maar als het niet gaat, gaat het niet.
Succes in ieder geval
Ik mag vanmiddag weer met mijn dochtertje naar de huisarts voor een onsteking aan d'r oogjes

Mijn dochter is al twee keer behoorlijk ziek geworden. Een keer bij mijn ouders en een keer bij de kinderopvang. Beide keren ben ik gelijk naar huis gegaan. Was wel lastig zit samen met mijn baas op kantoor. En ik heb geen auto!!! Dus mijn moeder had Jennifer thuis gebracht en toen ze ziek was op kinderdagverblijf heb ik mijn moeder gebeld.
Als niemand verder kan ofzo moet mijn man maar thuis komen met de auto.

Misschien dat ik er straks makkelijker mee omgaan, maar als je voor het eerst (of voor de tweede keer) hoort dat je kind ziek is kan ik me echt niet meer concentreren op het werk. Dus dat heeft totaal geen zin... Zo zei  ik het tegen mijn baas en hij gaf me zowaar gelijk..

gr. Ilone
(mama van Jennifer 11-7-2007)  

Mijn man en ik gaan om de beurten naar huis. Wij werken beide in bedrijven waar we alleen 1 afdeling beheren. Daarbij moet ik de telefoon opnemen en showroomklanten ontvangen naast de boekhouding en administratie. Dus we kunnen beiden niet "gemist"worden.
maar soms moet het wel. gelukkig heeft mijn werkgever 2 kleine kinderen en de chef van mijn man heeft een kleinkind van dezelfde leeftijd als Feline. Dus heel veel begrip! Soms hoor je verhalen..... dat werkgevers moeilijk doen als je naar huis moet, ik zou d'r niet kunnen werken.

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan