Ziek

Hoi allemaal,

Mijn kleine meisje is gister ziek geworden. De fles van 11.00 uur begon ze er om een uur of 1 uit te spugen. Ze was verder heel slaperig, ze sliep door tot een uur of vijf, dus ver voorbij drie uur wanneer ze normaal de volgende voeding zou krijgen. Koorts had ze niet.
Daarna kreeg ik er niets meer in, flesvoeding, lauwe thee, lauw water, alles kwam er met een boog metteen weer uit.
Om 7 uur werd ik toch een beetje ongerust, een natte luier had ze ook niet meer, dus de huisartsenpost gebeld. Die zeiden geef maar een zetpil Donperidom, kan je bij de apotheek halen. Probeer na een uur weer wat te geven.
Dus wij om 9 uur weer proberen, ze dronk 15 ml lauwe thee en hup, alles kwam er weer uit. Nog maar een keer gebeld. Het advies was om het te blijven proberen, slokje voor slokje, eventueel met een theelepeltje. Met heel veel geduld 30 ml in een uur naar binnen gewerkt, speen - fles - speen - fles, zelf wilde ze eigenlijk heel gulzig drinken. Toen viel ze weer in slaap. Om half twaalf het hele ritueel nog een keer herhaald. Vannacht de wekker gezet en er twee keer uitgeweest om weer heel geduldig een beetje lauwe thee te geven. Vanmorgen om 7 uur hield ze zelfs weer een beetje melk binnen, 60 ml niet veel, maar meer durfde ik niet te geven.
Gelukkig gaat het dus weer wat beter.

Wel rot om je kleintje zo ziek te zien.

Gr, Erica

hoi hoi,

Het is altijd een rot gezicht als je zn kleintje ziet spugen..
Hoe vervelend het ook is gewoon volhouden. Ik weet natuurlijk niet of je verder nog koters hebt lopen maar lekker veel knuffelen en geduldig blijven voeden, dan komt het vast goed

Liefs,

Rachel

Terug
Bovenaan