ziek!!???

A

Anoniem

Guest
zit ik dan nu nog achter de pc. heb late dienst gehad en ben net thuis.
Nou de afgelopen dagen is mijn kleine neid ziek. zo zielig.
Vanaf zondag avond is ze niet in haar hummetje, Verhoging moeilijk eten en drinken ( en dat met dit weer) normaal eet en drink ze echt alles.
en vanmiddag echt het toppunt. At ze eindelikk weer een keertje goed begint ze na de laatste hap toch te spugen niet normaal. en gillen van de pijn. Ze had fruityoghurt op en dat brand als je spuugt. Ik stond net op het punt om te gaan werken. zo erg. toen ze rustig was bij papa ben ik toch maar gegaan. nu gaat het gelukkig wat beter, maar ik kan daar niet tegen hoor als me kleine meid ziek is.
en wat het is ??????????????? ik zou het niet weten , zo moeilijk bij die kleintjes. Misschien griepje, tanden wie weet. Ze heeft ze nog steeds niet.
nou ja ik ga ook maar slapen, kleine meid komt om 8 uur weer.

groetjes danielle

ach gossieeeee zielig he??
Kan idd tandjes zijn.. maar ja het blijft giswerk!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hoi,

Gaat het al wat beter? Ja, het is zooo zielig als ze zich niet lekker voelen!

Sterkte, KT

hoi hoi

even een update!!!!
ik heb toch maar de huisarts gebeld. Nu blijft ze constant aan het hoesten. eten en drinken wil ze nog steeds niet goed. gelukkig geen koorts meer, maar wel hartstikke verkouden. dus vanmiddag moeten we even langskomen. We zullen zien wat het is.

nou jullie horen het weer

groetjes danielle

Oooh jullie meisje ook al?? Hier ook al vanaf zaterdag en ik kan daar ook echt niet tegen, is zooo zielig he!! Het liefste zou je het van haar over willen nemen he!
Ben benieuwd wat de dokter zegt....wij moeten vandaag ook weer!
Sterkte en beterschap!

ach gossie, zielig is dat he bij die kleine hummeltjes, nou beterschap! geef haar maar een dikke knuffel!

groetjes susanne

Wat zielig. Hopelijk knapt ze snel op.
Wat zei de huisarts?
Beterschap!

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan