ziek!

Mijn lieve Laura, die normaal nooit ziek is, had vanmorgen ineens 39,5 koorts! Ik dus een dagje zorgverlof vandaag want ik zou aan het werk en zij naar de creche. Ze heeft nu nog steeds koorts, heeft al wel zetpil gehad. Ook wil ze bijna niks drinken terwijl ze normaal zo 1,5 liter per dag wegtankt! Geen idee wat het kan zijn, ik mag niet in haar mondje kijken dus misschien krijgt ze 1 van de laatste 4 kiezen. Ze is nu twee jaar en twee maanden, wanneer komen die laatste kiezen normaliter?

Die laatste 4 kiezen komen volgens mij ook gemiddeld rond de 2 jaar.
Alhoewel er kindjes zijn die dan ook al het hele gebitje compleet hebben.
Minoux, nu 2 jaar en 3 maanden, heeft in deze maand haar laatste 4 kiezen gekregen.
Groetjes, Bianca

Hoi!

Hoe is het nu met Laura?
Hopelijk heeft ze geen koorts meer.
Het kan heel goed zijn dat ze kiezen krijgt.
2 weken geleden was Isabelle ineens hangerig en wilde niet eten en ook niet drinken.
Temp gemeten: 39.5!
Zag donderdags al een klein stukje van 1 van de achterste kiezen maar tot dan toe had ze er geen last van gehad.
Het heeft 2 dagen geduurd eer ze weer ging eten, gelukkig dronk ze de dag erna alweer wat weg.

Meestal komen de laatste 4 kiezen rond het tweede levensjaar door.

Succes ermee!

Liefs Monica

's middags om 4 uur ging het ineens stukken beter, om 5 uur fietste ze alweer door de kamer en ging ze een broodje eten! Nog geen kies te bekennen helaas. De volgende ochtend had ze ook helemaal geen koorts meer.

Terug
Bovenaan