ziek

jakkes, dat is niet fijn zwanger zijn en ziek..
Normaal slikte ik altijd wel paracetamol om de dag door te komen..doe ik nu ook wel maar lang niet zo veel..
vanacht weinig geslapen, merk dat ik juist m'n nachtrust erg nodig heb. M'n buik staat lekker strak, en continu kramp in mijn kuiten van het slaapgebrek..Dat is niet handig. Zoonlief van 11 maanden wil natuurlijk ook zijn aandacht..

Zooo ff klagen hoor! Hopelijk is het morgen weer een end over. Zo maar ff een warme douche...

Hey liesje,

Wat klote voor je... Hier helaas hetzelfde probleem. Ook al een aantal dagen flink de griep te pakken. Ik neem alleen 's avonds voor het slapen paracetamol. En idd. Die kleintjes willen ook aandacht. Noah is nu ook 11 maanden. Gelukkig slaapt hij nog 2 keer per dag en probeer ik dan ook te gaan liggen... Misschien wel handig om te proberen?? Beterschap!!!

Groetjes Miranda

Goh idd vervelend.

Ik kan met je meepraten. Ben vorige week ziek geweest. Zware hoofdpijn en misselijk. Normaal slik ik ook iets maar ze hebben aangeraden om zo min mogelijk te slikken :S Dan doen we dat maar...

Ik weet niet of je een buikslaper bent, maar ik in ieder geval wel. En mijn buik begint dus nu toch wel langzaam te vervelen als ik op mijn buik slaap (heb nog niet echt een dikke buik, hij ziet er wel voller uit.) Ach ja...

Dat geklaag van ons vrouwen ... ;)

Goh is het nationale ziekenweek ofzo...;)
Ik loop ook al tegen mezelf te vechten. Ben nu 4 dagen ziek met koorts, hoofdpijn, duizelig zijn en ga zo maar door... En ja dan hoort het door je vriend gemaakte maaltijd uitspugen er ook bij helaas. Hij is al zo onzeker over zijn kookkunsten, en ik maakte het erger...

Hoewel het voor zieke mama's lastig is, is het voor de baby gelukkig niet schadelijk. Dat maakt het allemaal wel wat makkelijker, tenminste voor mij dan. Dus dames! we gaan ervoor en ook deze ziekteperiode kunenn we de baas! Is het niet?

Terug
Bovenaan