Ziek :(

Ik ben afgelopen dinsdag erg ziek geweest, buikgriep. Aan alle kanten kwam het er uit, ik hield zelfs geen water binnen.
Nu is dat gelukkig weer over maar ik voel me nog steeds niet goed. Gisteravond dacht ik dat ik flauw ging vallen terwijl ik al op bed lag. Ik ben veel duizelig, moe, misselijk en heb af en toe hoofdpijn wat ik normaal nooit heb.
Ik kon vanochtend naar lang zeuren naar de ha. Deze heeft alleen mijn bloeddruk opgemeten. 93/63 maar mijn bloeddruk is altijd laag en ik twijfel of dat nu de reden is. Ik ben inmiddels ruim 12 weken zwanger en heb nog maar weinig kwaaltjes gehad, lijkt me raar dat dat nu pas begint.
Maar onrtussen voel ik me nog steeds zwak en ***
 
Wat vervelend voor je! Heeft je huisarts verder niets gezegd? Bloeddruk is wel erg laag toch? Misschien wat meer ijzer nodig? Proberen nu weer goed te eten, misschien voel je je dan beter!
Succes!
 
Heey,
Dat je zo duizelig bent kan wel van de lage bloeddruk komen, maar dat je nu pas kwaaltjes gaat krijgen lijkt me sterk!
Flink wat drop eten....stijgt de bloeddruk van!
Beterschap, hoop dat je snel opknapt!!
 
Zwangerschapskwaaltjes kunnen wel degelijk later pas beginnen. Ik ben ruim 15 weken zwanger van de 4e en met 12 weken begonnen met spugen.

Voel je je ondertussen al wat beter?
 
Terug
Bovenaan