Ziek....

Ik ben gebroken...
Ben al sinds gistermiddag vreselijk aan de diarree en er komt geen eind aan.
Vannacht wel 6 keer eruit geweest en op de wc gezeten.
Dus eigenlijk de hele nacht niet geslapen.
Ik ben vanmorgen tot 12 uur in bed blijven liggen, maar kon m'n draai niet vinden.
Toen kreeg ik ook nog eens overal spierpijn, echt grieperig is.
Maar ik moest werken, dus ik daar naartoe. Collega kijkt me aan en vraagt of het wel goed gaat. En daar ging ik, ik kon niet meer stoppen met huilen, was helemaal kapot.
Je moet weten dat ik me 2 weken geleden ook al ziek moest melden met koorts en keelpijn, dus ik wilde me niet weer ziekmelden en me er gewoon overheen zetten. Daarnaast heb ik 4 weken daarvoor migraine gehad en was ik dus ook al een dag ziek thuis...
M'n collega's hebben me gezegd dat ik als de sodemieter naar huis moest gaan, ik moet niet alleen voor mezelf maar ook voor m'n kindje zorgen.
Dus ik met hangende schouders naar de vervanger van m'n baas (hijzelf was er niet, gelukkig maar want hij laat altijd goed merken niet blij te zijn met zieken...) En ook daar heb me ff flink laten gaan.
Toen naar huis en ook daar weer flink zitten huilen bij m'n man...
Ben gewoon op door het slechte slapen en me ziek voelen.
ondertussen nog steeds aan de diarree en ik heb vandaag niet meer gegeten dan 2 beschuitjes en een kopje soep...
Zo, dat was mijn klaagzang...
Bleeeeh, dat is eruit!!

meid, lekker je bed in en uitzieken! Ben blij met je lieve collegas die je naar huis sturen! Je moet iid voor jezelf en je kleintje kiezen!

beterschap! liefs kim

bah meid dat is niet fijn maar je moet altijd aan je zelf denken en de kleine .
ga heerlijk bij slapen en het gewoon goed uit zieken het heeft geen zin om eerder aan de gang te gaan want dan zit je zo weer thuis en daar word je alleen maar moederloos van .
ziek het echt goed uit .
Heel veel beterschap

liefs evelien

Bedankt voor de reacties.
Ik heb gisteravond toch nog even de verloskundige gebeld, omdat ik naast het niets binnen kunnen houden, ook nog eens koorts bleef houden...
Gelukkig hoefde ik me geen zorgen te maken, pas als de koorts hoog bleef. En veel drinken.
Voel me vanochtend al iets beter hoewel diarree blijft...
Stond vanmorgen op de weegschaal, ben 2 kg afgevallen...
Weeg nu dus nog minder dan voor de zwangerschap... Ben nu 17 weken.
Maar goed, dat zal ik er wel weer bij eten zodra ik me beter voel.
Ga nu maar eens een beschuitje eten.

heel veel beterschap meisjj... hoop dat je je snel beter voelt!! goed voor jezelf en het kleintje zorgen!! en je lekker laten verwennen.. Liefs Inge

Terug
Bovenaan