Ziek

Hey meiden,

De laatste tijd ben ik niet zo erg actief hier geweest...maar Bodhi is een week ziek geweest en dat was best wel pittig. Hij heeft een paar dagen erg hoge koorts gehad en huilde erg veel. Daarnaast wilde hij ook bijna een hele dag niks drinken...
Gelukkig gaat het nu weer veel beter, maar wat kun je dan toch weer bezorgd zijn...

Bodhi drinkt nog steeds voornamelijk BV en sinds dat we de FV erbij gestopt hebben spuugt hij helemaal niet meer en is hij, nu hij weer opgeknapt is, weer ontzettend goed te spreken. Het is weer ons heerlijk tevreden mannetje en hij slaapt nog steeds zo ontzettend veel.
We hebben geprobeerd om rijstebloempap te maken van afgekolfde BV, maar Bodhi gruwelt ervan...hij moet veel kokhalzen en zelfs huilen, zo erg vond hij het. Na drie dagen proberen zijn we er maar weer even mee gestopt.

Verder heb ik het heel erg naar mijn zin op mijn nieuwe werkplek en zijn mijn collega's heel erg tevreden over mij. Zo tevreden dat ze als er invalwerk is, ze mij als eerste bellen haha, dus ik heb deze week al drie dagen gewerkt en mag het weekend weer... Eigenlijk te veel uren, meer dan ik wil, maar wil me de eerste periode vooral bewijzen daar en zo raak ik wel goed ingewerkt!

Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat!
Zelfs het babyforum van april 2012 staat al onder ons...wat vliegt de tijd toch....dus maar VEEL blijven genieten!!

Liefs Brigitte

Hey meid.

Ik had je net weer een berichtje terug gestuurd:)
Fijn dat Bodhi weer is opgeknapt! Zo naar als ze ziek zijn! Logisch dat je je dan zorgen maakt!

Het Cb vertelde mij laatst dat je geen pap Jan malen van borstvoeding. Weet even niet meer waarom niet, misschien lust hij het met flesvoeding wel???

Super van je werk!!!
Ben echt blij voor je!!!

Slaap lekker.
Dikke knuf van ons

Hej Bri

Gelukkig is Bodhi weer beter! Heel vervelend als je kleintje ziek is!

Fijn dat het verder ook allemaal zo goed gaat. Je plaatst geweldige foto's op FB. Heerlijk genieten met elkaar.

Als het ook op je werk allemaal ook allemaal zo goed gaat dan ben jij echt een heel gelukkig mens!

Wij zijn ook eerst met rijstebloem gestopt. Merle werd er vreselijk onrustig van. Ze werd er ´s nachts ook wakker van. We zijn nu alleen aan het wennen met de fruithap. Kleine lepeltjes en dat gaat steeds beter. Voor de rest lekker rustig aan, het gaat allemaal al veel te snel!

Dikke knuffel van ons!

Hey Daan,

Ja we hebben het ook met FV geprobeerd...ook geen succes, nog wel erger juist...
Dus we laten de pap nog even achterwege... Maar van BV lukt het wel hoor! Is iets dunner, maar wel pap geworden.

Hey Esther,

Lief dat je onze foto's op FB geweldig vindt...ben ook niet een klein beetje trots ;-). Maar zie ze ook bij jou voorbijkomen.
Wij stoppen ook met de rijstebloem...Sneu dat Merle er zo onrustig van werd. Van de hapjes fruit heeft zij geen last? Wij wachten ook nog even met de fruithapjes...omdat ik zelf als kind astmatisch ben geweest en er allergiën in de familie voorkomen werd het geadviseerd om nog te wachten. Ik denk dat Bodhi daar ook wel blij om is...zelfs het lepeltje met de Vit D druppels is nog wel eens kokhalzen hihi.

Fijn weekend!

Dikke knuffel voor jullie.

Hey Brigitte,

Wat fijn dat het weer beter gaat met Bodhi!
Inderdaad heel rot als je kleintje zo ziek is en vooral met koorts erbij :-(

Super dat je het zo naar je zin hebt op je werk en dat je collega's zo tevreden zijn.

Grappig om te lezen hoe onze kindjes allemaal anders reageren.
Lars is juist weer gek op zijn fles met rijstebloem, heerlijk vindt hij het. Heb een kleinere speen moeten halen omdat hij de fles binnen 5 minuten leeg dronk :)
Maar pap op een lepel vond hij weer verschrikkelijk.
De vitamine D vindt hij heerlijk, dan begint hij helemaal te smakken.

Wij zijn ook nog niet begonnen met hapjes maar denk dat we dat dit deze week gaan proberen met groente. Lars slaapt een stuk minder overdag nu hij van 19:30 tot 07:00 slaapt dus dan moet het vast wel lukken.

Het gaat inderdaad heel hard! Daarom geniet ik van elk moment dat ik bij Lars ben. Had nooit verwacht dat zo'n lief klein mensje zoveel met je kon doen :)

Fijn weekend!

X

Terug
Bovenaan