ziek

Vandaag slecht mijn bed uit gekomen.
Heel erg hoofdpijn en beroerd en last van mijn vingers. Gisteravond had ik al de hele avond last van mijn buik. Toen lekker met een warme kruik mijn bed ingegaan.
Ik hoop dat dit een griepje is en niet het begin van mijn misselijkheid die ik bij mijn andere zwangerschappen ook had.
Vandaag lekker veel in bed gelegen.
Probeer nu een cracker naar binnen te krijgen maar het valt nog niet mee. Wel enorme honger.

Beterschap meid! Ik help het je hopen dat het geen aanhoudende misselijkheid is!

Hier ook een offday, net beroerd uit bad gekomen en nu maar in de ruimstzittende kleding die ik heb op de bank... Eigenlijk standaard elke ochtend misselijk, sommige dagen houdt het hele dag aan, sommige dagen ben ik weer blij na 11.00 uur :)

Hoop dat het je beter vergaat, doe het lekker rustig aan hoor!

Oh das is balen en heel vervelend ik hoop ook dat het een verkoudheid of griepje is hoor! Hier ook vanaf week 6 bijna constant misselijk. Krijg er echt iets van. Word er ook verdrietig van soms, omdat ik alles maar de boel moet laten! Ik heb nooit geweten dat je je zo slecht kon voelen!

Eerste zw.schap nergens last vn gehad.

Ik hoop dar je je snel beter voelt!

Liefs

Ow meis, wat ontzettend vervelend zeg! Ik begrijp zoooo goed hoe je je voelt, ik heb zelf vanaf het prille begin al overal last van dus ik snap je helemaal. Heb me helaas nog geen dag goed gevoeld maar ik heb goede moed voor ons allen, die zich beroerd voelen dat het gauw beter gaat. In ieder geval na de eerste 12 weken.

Ik hoop dat je gauw opknapt en dat het geen begin is van aanhoudende misselijkheid etc.
Ik ben het met heppy eens: nooit geweten (wel gehoord) dat je je door een zwangerschap zoooo rot kan voelen.

Hou je taai! Liefs Lynn.

Meid, beterschap!!
ik ben vanochtend ook niet al te fris mn bed uit gekomen. Ontbijt en de hele heisa kwam er weer uit.
is nu echt begonnen denk ik.
Hoop ook voor je dat het een griepje is!
doe rustig aan!

Liefs

Hey wat vervelend! Ik herken t ook, ik voel me de laatste week erg beroerd. Had bij mn 1e goede zwangerschap vooral last van enorme vermoeidheid, nu ben ik na de lunch misselijk tot ik maar bed ga. Bleeeehk! Weet ook elke keer niet wat wijsheid is: wel of niet eten en zo ja: wat?
Ik snap echt naar verse jus, zo bizar!

Ik had vroeger een enorm romantisch beeld van zwanger zijn, nou ik vind t een drama. En iedereen maar roepen: geniet ervan! Tsja! Tuurlijk ben ik blij dat ik zwanger mag zijn en dat t tot nu toe goed gaat, maar als iemand morgen voorstelt om t voortaan door de mannen te laten doen zeg ik volmondig ja! Tis een middel om een mooi doel te bereiken, denk ik.

Ben wel weer 'blij' dat ik nu veel kwaaltjes heb, dat wel, maar leuk is anders!

Sterkte meid, hopelijk idd een griepje of even wat minder fit! Ben je bij je vorige zwangerschap lang en erg misselijk geweest?

goedemorgen meiden

Een goede nacht gehad maar niks is erin gebleven gisteren :( zelfs drinken niet en dat vind ik wel weer eng, Ben nu bezig met een cracker naar binnen te krijgen. Eens kijken hoe die gaat vallen. Ik ga in iedergeval niet mee naar de kerk straks en blijf lekker thuis. Man en kids gaan wel. Heb ik nog ff rust.
Bij mijn eerste zwangerschap ben ik tot en met 18 weken beroerd geweest. In het begin elke dag en daarna werd het minder en was het zo af en toe nog.
Bij de tweede zwangerschap was ik minder misselijk. Eigenlijk alleen de maandag en de dinsdag. Heel raar. De rest van de week voelde ik mij goed. Ik dacht dat het door mijn werk kwam want ik had toen een heel pittig kind in de oppas, maar toen ik op vakantie was had ik er ook last van,
Tot gisteren was ik wel misselijk maar hoefde ik nog niet te spugen. We zullen zien hoe het vandaag gaat. Ik hoop niet dat dit blijft want dan ga ik mij heel verdrietig voelen denk ik. Misselijk mag en overgeven ook prima maar niet een hele dag. Kon gisteren niet voor mijn meiden zorgen....

Terug
Bovenaan