Ziek....

Hee meiden,

Gatsie, ik ben echt hartstikke ziek :-( De griep is helaas mijn deur niet voorbij gegaan.
Dean en Jack zijn ook snotverkouden, vooral Jack. Zo zielig!! Ze nemen werkelijk alles mee van het kdv.
Hebben jullie kind(jes) hier ook last van??

Ik baal wel want dit is pas mijn 3e werkweek en moet me nu al ziek melden.

Gister hebben Dean en Jack voor het eerst een fruithapje gekregen....ze waren er wel aan toe hoor. Dean vond het interessanter als Jack maar weer zo'n mooi moment, weer een nieuwe fase. Vandaag weer een paar hapjes proberen.

Fijne dag allemaal. Liefs Lynn.
 
O ik ben ook hartstikke ziek. Ik kon van zaterdag op zondagnacht Xilyano niet eens uit z'n wiegje halen. Kga de trap nog steeds niet met hem af. Gelukkig heeft hij nergens last van.
Ik heb ook nog maar net drie weken gewerkt, helaas goed uitzieken maar en dan weer aan de slag.
Beterschap!
 
ach beterschap allemaal! hier opt moment gelukkig geen zieken! de oudste 2 zijn nog wel verkouden maar dat zijn ze al vanaf januari! duurt waarschijnlijk dus tot het lekker weer wordt! beterschap en idd lekker uitzieken! das beter als straks weer ziek moeten melden!
 
Ik heb het idee dat er deze winter meer virussen rond dwalen dan andere jaren. Hier iedereen ook al flink ziek geweest......Stijn al 3 weken verkouden. Ik dacht van het weekend dat het over was...sliep eindelijk weer goed...maar vandaag toch weer snotteren en huilen...zucht....

Heel veel beterschap in ieder geval!!!!
 
Beterschap, en goed uitzieken. Het kan anderhalve tot 2 weken duren dat je je weer beter voelt (ook griep gehad 2 weken geleden).

Hier us Lucas ook steeds weer verkouden, en hoest ook wat. Hopelijk gaat dat weer snel voorbij.
 
Dank jullie wel. Ik ga me met de minuut beroerder voelen en ik denk dat de kindjes dat door hebben, dat mama niet zo in haar 'hum' is want ze zijn de hele dag al aan het huilen. Waardeloos zeg!!

@baby glenn: oh dat is zo vreselijk dat je Xilyano niet kon optillen, dat kon ik zaterdag ochtend ook niet. Dan voel je je zo rot.

Meiden, beterschap! Morgen zijn Dean en Jack op het kdv, dus ik duik dan de hele dag in bed.

Liefs Lynn.
 
Hoii ik ben ook echt hondsberoerd kan met moeite jvelino verzorgen :( hij heeft gelukkig nergens last van maar deze virus is zo hardnekkig ben bang dat ik hem wel gaat aansteken. Is trouwens ook mijn derde werkweek..
 
Terug
Bovenaan