Zieke baby slaapt niet meer door

<p>Hallo allemaal!</p><p>Ik heb een vraag mijn dochter sliep met 3 weken al door een super erge luxe natuurlijk!</p><p>Maar nu ze een paar dagen ziek is geweest flinke verkoudheid en oorpijn word ze opeens elke nacht wakker voor een voeding!!</p><p>Iemand een idee of dat erbij hoort ? </p><p>Of dat is om aan te sterken ? </p>

Hoi,
Als ze ziek zijn gaan ze spoken s’nachts.
Misschien heeft ze ook wel wat last van haar keel, maar ziek zijn kost ook een hoop energie.
Dus zal ze wel wat extra voeding willen waarschijnlijk.
Ik hoop voor je dat ze snel weer opknapt!
Groetjes Siska.

Hoi,
idd slapen ze vaak slecht als ze ziek zijn.
hier hebben wij er 1 van 7 maanden heeft ook flinke verkoudheid te pakken. Sliep ook altijd door. De ergste nacht van de week kwam ze elk uur. Gewoon omdat ze beroerd is. Ze moest zo huilen. Zo sneu... zere keel want ze wilde steeds wat drinken. De rest van de week zo 4 a 5 x per nacht. Gelukkig knapt ze nu weer wat op. 
Ze gaan vanzelf weer goed slapen als ze zich beter voelen? 
beterschap daar ook nog! 

Ahhh zielig he die zieke kleine ukkies !
Geef je hier zetpil voor Debbie ?
Wij hebben het advies nu ze aan de betere hand is alleen s nachts nog toe te dienen. 
Misschien rare vraag met zouden ze dan niet gelijk wennen aan die flessen die ze nu s nachts krijgen ? Of werkt dat niet zo?
Daar ook beterschap voor het kleine meisje.
Hier ook zo gehuild van 00.30 tot 7:00 in de ochtend was zo vreselijk.
Gelukkig knapt ze nu weer wat meer op

Ik geef ook zetpil. Zeker voor het slapen gaan. Als het overdag gaat probeer ik geen zetpil te geven. 
Bij mij is ze iets ouder dus geef ook gewoon water. Maar ze is gewoon wat hongerig ook ervan. Maar met al dat gesnotter verliezen ze ook hoop vocht. 
Dus ik denk toe maar? 
vannacht gelukkig weer wat beter geslapen. Ziet ze er gelijk beetje beter uit hihi. En we gaan altijd lekker douche of stomen voor het slapen. Zodat ze net wat meer lucht krijgen. 
Bij jou al aan het opknappen?

Oja dat douchen is indd ook nog een goed idee !
Hier is vannacht iets beter gegaan wel vaak wakker maar speentje erin was genoeg.
Ik merk wel dat ze nog niet helemaal in haar hummetje is sneller wat huilerig en iets snel zat.
Vind het dan wel eens moeilijk hoor waar je dan goed aan doet. Herken je dat?
Gaat het daar intussen beter ?

Ja dat herken ik zeker! 
Soms is niets goed. Er kan al gehuild worden om dingen waar ze normaal niet om huilt. Bv als ik der een schoon truitje aan wil geven en der arm blijft in het mouwtje steken of als ik net het verkeerde speeltje pak als dat ze wilde hebben. 
Denk dan maar aan hoe belabberd je je zelf kan voelen als je ziek bent en je het huilen nader als het lachen staat. En ze kan nog niet aangeven waar ze precies last van heeft dus probeer het maar zo comfortabel voor der te maken als het kan. 
Het gaat hier wel wat beter. Elke x als ze goed geslapen heeft krijgt ze lekker der eigen zonnige humeurtje weer terug. 
Ze ligt nu op bed maar hoor der steeds hoesten nog en snotteren. Maar heb een ui bij der bed gezet en bedje wat omhoog  kan ze beter ademen. 
Hoe oud was die van jou nu?

Mijn kleine meisje is nu 12 weken!
En die van jou was ???
Ahhh ja het is ook zielig he en wat je zegt uitkleden is al te veel soms het is een heel ander meisje zo.
Vind het wel beetje pittig zo hoor. 
Heb jij dat ook? 

Terug
Bovenaan