zieke justin

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Justin is goed ziek sinds vandaag. Hij heeft 39,1 koorts, eet en drink niks, hangt de hele dag al. Ik vind het zo zielig, ik moest straks gewoon zelf ook huilen toen ik m zo zag. Normaal is het zo'n vrolijk mannetje en loopt de hele dag lekker rond en nu hangt ie op de bank of tegen ons aan. Ik blijf het goed in de gaten houden en anders bel ik gewoon de huisarts. Als iemand nog tips heeft.....

groetjes  mirjam  

Hoi Mirjam,

Wat vervelend dat Justin ziek is. Kunnen het misschien zijn tandjes zijn?
Ik zou het drinken gewoon elke keer weer aanbieden, elk slokje is meegenomen.
En hou de plasluiers in de gaten, als hij 24 uur niet heeft geplast dan meteen aan de bel trekken!
Enne, volg je instinct, die is nog steeds de beste raadgever....
Succes!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven 28-7-2007

hoi

wat vervelend dat hij zo ziek is,
dat hij niet eet is niet zo erg maar hij moet wel iets van vocht binnen krijgen
wij hebben bram ook zo ziek gehad en hebben toen in het ziekenhuis de tip gekregen om hem water met een lepeltje te geven of een washandje nat maken en daar zijn lippen mee natmake en dan een beetje water uit het washandje in zijn mond knijpen zodat hij toch iets binnen krijgt, wij konden het goed redden met een lepeltje
hoop dat je er iets aan hebt en dat hij snel weer opknapt

xxx

hoi,

hoe gaat het nu met Justin, hopelijk is hij ok snel weer beter.
tis gewoon niet om aan tezien, dat je kleintje zo ziek is, je voelt je zo machteloos.

goede tip trouwens, water geven met een lepeltje, kga het morgen direct proberen, Mart drinkt namelijk bijna nix meer, en heeft minder plas luiers.

kga slapen trusten..
dikke knuf aan de zieke mannetje

groetjes simone

Terug
Bovenaan