zieke mama

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik was gister zelf zo ontzettend beroerd. Ik was misselijk,hoofdpijn, alles deed me zeer! Ik heb de hele dag in bed gelegen. Maar ja, als moeder zijnde heb je ook nog een kleintje om je heen....Gelukkig was manlief 's middags thuis en kon hij voor justin zorgen. Ik kon echt niks hebben gister. Ik voelde me vandaag gelukkig beter en ben ook weer gaan werken. Ik voelde me wel een beetje schuldig tegenover justin, want zelfs een knuffeltje was me teveel gisteren. Dus heb ik hem vandaag maar extra geknuffeld! Kennen jullie dit??

groetjes mirjam

Ik heb het ook 1x zo gehad toen onze dochter  6 mnd was, Zij was die tijd altijd s'avonds onrustig en met haar lopen was eigenlijk de enigste methode die hielp. Mijn man was die avond weg en een uur na zijn vertrek voelde ik me ziek worden en binnen 1,5 uur was ik echt dood ziek. Ik wilde mijn man toen niet bellen en heb mijn ouders gebeld, die om de hoek wonen. Mijn moeder heeft me verplicht om naar bed te gaan met asperine en hebben onze dochter mee logeren genomen. Achteraf ben ik er heel blij mee geweest want ik zag er erg tegen op om onze dochter uit logeren te doen maar nu moest het dus wel en ging het goed. Omdat ik die nacht goed geslapen had was het meteen over die dag erna

Terug
Bovenaan