zieken boeg

Hallo

Gezellig weekend hier. Effe klagen hoor
Onze oudste (2,5) heeft enorm last van haar mondje, laatste 2 kiezen komen door. verder is ze flink verkouden. Is gisteren lekker gevallen dus ligt haar knie open en haar vingertopjes (en ze is al zo kleinzerig).
Verder heeft ze rare uitslag op haar voeten (rode bultjes) Daar lijkt ze niet zoveel last van te hebben

Dan onze jongste (bijna 14wk)
Hij heeft spruw en ook sinds gisteren een medicijn ervoor. Vanmorgen wed hij flink verkouden wakkker. Hele neus zit dicht kan moeilijk zijn fles drinken.
Hij heeft nu 38.5 dus zal in de loop van de dag wel koorst gaan krijgen. Hij is erg huilerig en hangerig als hij wakker is. Slaapt redelijk.
Heb een ui onder zijn bed staan en mijn man is net naar de weekend apotheek gegaan voor een flinke voorraad haha

Hoop dat het bij jullie er iets gezelliger uitziet.
Wij (ouders) hebben nog nergen last van!
Wel zielig hoor die kleintjes als ze ziek zijn. Zijn nog meer hulpeloos

Groetjes annegien

Hoi hoi,

Nou hier is het ook raak hoor. Mijn kleintje is ook zo verschrikkelijk verkouden, hij snottert, niest en hoest de hele tijd. Gelukkig heeft hij geen koorts maar hij heeft het zo benauwd, zo zielig!! Ook ik ben aan hoesten en aan het snotteren dus dat schiet ook niet op. Hopen maar dat het snel overgaat.

Beterschap en sterkte.

Groetjes, Petra

Volgens mij zijn bijna alle kindjes   verkouden. Komt vast door dat rare wisselvallige weer. Ik weet haast niet meer wat ik ze aan moet trekken. Tijmen en Floor zijn in ieder geval ook snipverkouden. Vind ik toch altijd wel een beetje zielig voor die kleintjes. Maar het schijnt weer goed te zijn voor de weerstand die ze zo opbouwen.
In ieder geval veel beterschap gewenst!
groetjes van Ruth

Hoi Meiden

Hier op dit moment even geen zieken, maar mijn kleintje was 2 weken terug verkouden en had moeite met slikken ( volgens mij had hij echt keelpijn) de dag erop begon hij natuurlijk te snotteren. Ik heb gelijk neusspray gehaald en zo'n ding om snot uit te zuigen en ik wilde jullie even vertellen dat dat fantastisch werkt. Ik deed dan eerst even neussprayen en daarna als het wat los kwam uitzuigen en dan   had hij gelijk weer voldoende lucht om te drinken.

groetjes en beterschap rachel

Oh wat herkenbaar. Quinn is snotverkouden en het is op zijn stem geslagen. Hij kan amper nog een geluidje eruit krijgen. Echt gewoon  heel zielig. Verder snottert en hoest hij wat af.

Hai Rachel

Bedoel je zo'n rubber bolletje met zo'n plastic tuutje eraan? Ik heb zo'n ding, maar kan er helemaal niet mee overweg. Er komt echt he-le-maal niets uit dat neusje en ik heb het al verschillende keren gebruikt. Toen Loek een paar weken was, nieste hij er een megasnottebel uit, maar vlak daarvoor echt niets eruit met dat ding. Ik begrijp niet hoe anderen (jij dus ook) daar wel wat mee uit krijgen.
Misschien gebruikerstips??????

Groeten

Rosanne

Hé hier ook een snotverkouden baby!!!
Het heerst dus...
Arm ding, de hele tijd hoesten en dan ook nog constand doorweekt van het zweet met dit vieze plakweer....

Beterschap aan alle babies!
Gr irene

Hoi Rosanne

Je moet het er echt met kracht uit laten zuigen, dus dat rubberen bolletje innijpen en ingenepen houden natuurlijk als je het in het neusje doet en dan plots los laten. Dan trekt hij het er zo uit. als je het langzaam los laat dan heeft het bijna geen functie.
Hier ging het echt te gek hoor. hij vond het ook helemaal niet erg als ik met dat ding naar zijn neusje toe kwam. Schijnbaar had hij al snel door dat het hielp.

Succes ermee.

groetjes rachel

Terug
Bovenaan