ziekenboeg

Ons meisje was vorige week ernstig verkouden en veel aan het hoesten! Ook dronk ze erg slecht!
Gelukkig is ze daar heel goed doorheen gekomen en nou is ze weer haar vrolijke, nieuwsgierige zelf!

Afgelopen zondag begon ons manneke te hoesten en slechter te drinken. Alleen werd het bij hem steeds heftiger. Als hij begint met hoesten, dan blijft hij er haast in... Ik blijf rustig, maar het is zo naar omdat te zien. Het doet hem ook echt pijn! Gisteravond was het op zijn ergst, dus vanmorgen een bezoek gebracht aan de huisarts.
Hij hoorde hoe piept bij zijn ademhaling en vermoed dat ons ventje het rs-virus heeft! Hij drinkt nu gelukkig wel goed, maar in etappes, want hij moet tussendoor even bijkomen.
We moeten hem in de gaten houden.. Als hij nog benauwder gaat worden en slecht gaat drinken, moeten we contact opnemen met HAP. Hij zei er nog wel bij, dat we ons niet direct zorgen hoeven te maken, omdat de meeste kinderen er goed doorheen komen en je alleen het ergste verhaal hoort!
Ja duh... Ik heb een jaar op de kinderafdeling gelopen en heb de ergste gevallen van rs-virus gezien!

Ik ben er heel rustig onder en houd hem extra goed in de gaten, maar ow... dat verschrikkelijk nare hoesten!
Hebben jullie daar nog tips voor?

Mijn zoon heeft ook rs gehad en is daarbij in het ziekenhuis beland!

Tegen het hoesten doe je niks aan! En het is vreselijk zielig om te zien!

Haal vast ORS in huis, dat is mijn tip!
Sterkte ermee

Ja, hij begint aardig op te knappen. Hoesten word minder en minder heftig! Gelukkig maar..

Hij heeft sinds kort onder een tandje en nr 2 komt er ook aan. Staat wel schattig!

Terug
Bovenaan