ziekenhius

dat ligt eraan denk ik voor wat je naar het ziekenhuis moet.als je onderzoeken moet gaan doen dan lijkt mij het fijner als je man/vriend meegaat om je bij te staan.de een vindt het fijn en de ander misschien niet die keus is denk ik persoonlijk.

gr nathalie

Hoi anoniem,

Toevallig heb ik hier ook aan zitten denken. Ik moet 19 april voor het eerst naar de gyn i.v.m onregelmatige cycles en vroeg mij hetzelfde af. Mijn vriend wil graag mee, want het gaat tenslotten omons uiteindelijk. En misschien gaat de gyn ook al wat dingen aan mijn vriend vragen ofzo..je weet nooit waar het goed voor is toch? ik dacht eerst dat het misschien stom was omdat het inderdaad om mij gaat, maar we willen samen graag een kindje, dus gaat het mijn vriend ook aan. Maar dat is mijn mening.

Waarvoor moet jij naar de gyn?

Liefs moi xxx

beste anoniem

Wij zijn vandaag ook voor het eerst naar de gyn. geweest.maar ik was maar al wat blij dat mijn man er bij was. enn hij had ook veel vragen voor mijn man dus die kon ik toch niet beantwoorden.en volgens mij gaan ze er ook gewoon van uit dat je je man mee neemt.maar ja je moet het natuurlijk zelf weten.maar als ik jou was nam ik hem gewoon mee.
Met vriendelijke groet truida

Ik zou mijn vriend inderdaad gewoon meenemen de eerste keer, zeker als hij zelf al aangegeven heeft mee te willen. Wij zijn voor ivf onder behandeling geweest en daar was het zelfs een soort verplichting dat je samen kwam; je wil tenslotte ook samen een kindje. Inmiddels ben ik zwanger van ons 4e kind (ja ja dames de wonderen zijn de wereld nog niet uit, na de ivf 2x spontaan binnen 6 maanden zwanger geraakt!) en tegenwoordig ga ik vaak alleen naar de gyn.
Veel succes allemaal!

hoi annoniem

ik loop ook al een tijdje bij de gyn
en die zegt gewoon van je man hoeft niet persee mee hoor of jullie moeten dat zelf willen, maar het is wel eens lastig met werk oppas enz
en ik vernam uit jou berichtje ook dat je het liever alleen doet ja waarom niet lijkt mij je zult ook op veel dingen wel kunnen antwoorden en als hij nodig is zeggen ze het wel hoor
meid zet hem op !!!!

liefs san

Terug
Bovenaan