ziekenhuis afspraak

A

Anoniem

Guest
Hey dames

Ik moet 22 juli om 9:30 naar het ziekenhuis toe.
Als het goed is krijg ik te horen hoeveel weken ik zwanger bent.
Misschien is het dan ook mij eerste echo die ze gaan maken ,dan weet ik het zeker of er iets groeit van binnen.
Want ik voel me zo leeg van binnen.
Mij man die rook,en ik kan daar niet zo tegen ,want het stink zo.
Ook reuk ik dingen sterker dan anders ,hoor dit erbij.
Alleen ben ik sávond moe,en verder voel ik me lichaam alleen maar gloeien.(warm worden ).
Niet misselijk of zo ,dat vind ik wel raar want jullie zijn dat wel .
Ik ben wel 1 kilo aangekomen.
En ik eet ook de hele dag door.
Als naar me werk ga neem ik altijd een rolletje mentos mee,omdat ik anders zo droge mond op me werk.
Ik breng namelijk de post rond ,en loop wel in de buiten lucht .
Laat a.u.b. ook wat van jullie ervarering horen,dat lijkt me leuk anders heb ik niemand om mee te praten.

desi

Hoi smurf
Mijn man rookt ook, en ik herken dat inderdaad dat ik hem vind stinken. Ook als hij een biertje heeft gedronken, moet hij niet in de buurt komen.
Verder ben ik ook niet misselijk geweest, wel de hele dag door eten en pepermuntjes eten.
Succes met je zwangerschap
groetjes Mel

Hoi Desi,

Ik had ook niet echt zwangerschapsverschijnselen. wij zijn al 5 jaar bezig geweest voor ons tweede kindje op een gegeven moment geef je het op. maar ik ontdekte dat mijn temperatuur elke ochtend boven de 37 graden was dus toch een test gedaan en het was raak ben nu inmiddels 28 weken maar om te zeggen dat ik misselijk was nee maar wel een hele sterke reuk geurtjes die ik lekker vond daar werd ik in het begin beroerd van.
ik hoop dat je gauw zekerheid mag hebben en dat je zwanger bent.

gr. linda

Hoi Desi,

Ik ben helemaal niet misselijk geweest, verder weinig klachtjes gehad, beetje gevoelige tepels en dat was het dan! Wees blij dat je je goed voelt en iedereen vind zo'n eerste echo spannend, want je houdt er toch rekening mee dat het niet goed zou zijn, maar wacht maar tot je je kleintje op dat beelscherm ziet!
Ik was alleen ''s avonds wat moe en nu heb ik een futloze periode (ben nu bijna 19 weken), en je geur die wordt sterker ja, rook verschrikkelijk, stond laatst op een feestje naast een sigarenroker en werd ineens niet lekker, bah! Maar ruik ook vanalles en zeg dan tegen mijn man ruik jij dat niet? Nee dus haha.
Als je nog vragen hebt, ben je hier op de juiste plaats er is altijd wel iemand die er antwoord op kan geven! Welkom bij de club dus en laat ons even weten als je naar het ziekenhuis bent geweest!!!!

liefs Danielle

Terug
Bovenaan