Ziekenhuis bevalling

Vorige week afspraak gemaak bij de vk...en het zkh gebeld...vanwege mijn medicatie gebruik....ik moet in het zkh bevallen en ik en de kleine moeten na de bevalling 48uur ter observatie blijven...ik slik namelijk medicatie voor mijn adhd....8 juli heb ik een afspraak in het zkh en er komt ook een bevallingsplan om het voor mij zo rustig mogelijk te laten verlopen...vind het wel spannend...ben bij de andere drie niet onder controle geweest in het zkh (toen wist ik nog niet van mijn adhd af)....en de eerste is in het zkh geboren de tweede thuis en de derde in de ambulance op de snelweg...(ook een bijzonder verhaal)....dus ben erg benieuwd hoe dit allemaal gaat vind het wel erg prettig dat de kleine goed in de gaten gehouden wordt
 
Hoi Danielle,

Ten eerste proficiat met je zwangerschap! Gezellig huis vol bij jullie straks.
Je moet de medicatie nu dus wel blijven slikken begrijp ik. Ik snap dat je idd wil dat de kleine goed in de gaten gehouden wordt.

En wow, in de ambulance geboren, dat is nog eens een bijzondere geboorteplaats ;-)

Geniet van je zwangerschap
 
Gefeliciteerd.
Hier nog 1 die in het ziekenhuis moet bevallen.
Ik heb bij de vorige bevalling 3 liter bloed verloren, dus bij deze uit voorzorg voor mij een ziekenhuisbevalling.

We fijn dat ze een plan voor je uitwerken. Ksn je daar al helemaal op voorbereiden.

Gr ilse
 
Ik ben 10jaar getrouwd geweest. ...gescheiden en een nieuwe partner en nu zwanger voor hem de eerste x en voor mij de 4e x....maar zo bijzonder en speciaal om het nog een x mee te mogen maken....we zijn ook gerust nu we weten dat de kleine goed in de gaten wordt gehouden
 
Ik moet ook in het zkh bevallen onder begeleiding van t zkh. Verloor bij de andere twee bevallingen ook teveel bloed. Vind het op zich wel jammer, vond het fijn om bij je "eigen" verloskundige te bevallen. Maar goed, wel alles voor onze gezondheid natuurlijk.
 
Ik ben ook bij allebei in het ziekenhuis bevallen. Bij de eerste omdat mijn vliezen waren gebroken en de bevalling niet wilden vorderen. Bij de tweede omdat hij ernstig ziek was/is en meteen na de bevalling naar de IC moest. Bij hem ben ik de laatste maanden ook onder controle geweest in het Wilhelmina Kinderziekenhuis in Utrecht. Is wel anders dan bij een verloskundige, maar ik had een hele aardige gyneacoloog en uiteindelijk ook een fijne begeleiding tijdens de bevalling. Al met al best prettig in zo'n ziekenhuis. Deze derde keer ga ik ook in het ziekenhuis bevallen. Gewoon omdat ik dat de eerste 2x ook heb gedaan en dat eigenlijk wel fijn vond. Dat gedoe thuis ;-)

Hopelijk vind jij ook je plekje in het ziekenhuis gebeuren en wordt het ook voor jou een prettige ervaring. Maar pfoe, een bevalling in de ambulance.... Dat is nog eens wat anders :)
 
Terug
Bovenaan