Ziekenhuis bezoek (ter voorbereiding)

Schrik niet..er is niks aan de hand, maar vanavond gaan mijnlief, kleine in buik en ik naar het ziekenhuis. We krijgen ander half uur een rond leiding, met nog heel veel andere ronde buikjes. We krijgen dan te zien waar ik, als het allemaal goed is, terecht ga komen. De kraamafdeling gaan ze laten zien en ze vertellen ons wat er te wachten staat! Vind het wel heel fijn dat ik er dan al een keer ben geweest!Ik ben heel benieuwd. Ik laat jullie morgen weten hoe het was!

Verder deze week op het programma: borstvoeding cursus, en eena laatste zwangerschapscursus MET partner deze x! Hoezo bezig met de zwangerschap hahah! wat een weekje!

p.s Nog meer mensen naar het ziekenhuis geweest voor rondleiding!

liefs!

hoi,
ik hoor bij het februari forum. tijdens de zwangerschap van mijn dochter, nu 2 jaar geleden hebben wij ook een rondleiding gehad. Wij vonden het wel interessant. Dan weet je waar je terecht komt en hoe en wat.

Veel plezier vanavond.

PPFff toe maar, druk bezig....
Je bereid je in ieder geval goed voor...
Laat je het ons nog weten wat je ervan vond.

Zelf nooit gedaan, ook helemaal geen puf voor.

Groetjes Natasja

Ik ben 3 weken geleden op za-avond aan de CTG beland op de verlosafdeling hier en ik kreeg spontane hyperventilatie en zowat weeen bij de herinnering die ik van dit ziekenhuis heb.... van Nijmegen (waar ik nu dus heen ga) weet ik hoe het eruit ziet van m'n zus en nicht... en daar doe'k 't voor.... de pufcursus heb ik vorige zwschap gehad, jaja, inclusief partner, die zo zat mee te puffen dat ie zelf zowat groen om z'n neus werd.... (tijdens de bevalling wel een rots in de branding aan gehad hoor).... en toen de sectio...

De tijd gaat wel lekker snel zo met wat dingetjes op het programme krukel!!!! Go Girl!!!!

Ik heb de rondleiding bij de eerste gehad en ben ook in het ziekenhuis bevallen. Ik heb het als heel prettig ervaren dat ik wist waar ik terecht kon komen. Een ziekenhuis is natuurlijk klinisch, maar echt op het moment supreme kijk je niet meer zo nauw. Ik weet dat ik het toen zo'n veilige haven vond.
@ krukel; een fijne avond en ik ben benieuwd naar je ervaringen.

groetjes

Terug
Bovenaan