Ziekenhuis bezoek

Zaterdag heb ik voor de tweede keer bloedverlies gehad. Toch maar de vk gebeld. Deze is op controle geweest, maar voor zover ze kon zien was alles goed. Maar omdat ik die dag veel last had van buikpijn en regelmatig steken had moest ik naar het ziekenhuis.
Toen we daar op de verloskamers kwamen werd ik helemaal emotioneel en begon te huilen. (Echt erg die tranen, ik wilde op dat moment meteen bevallen, natuurlijk nog niet verstandig)
Na onderzoek bleek er niks aan de hand te zijn, het enige wat er was, was dat mijn baarmoedermond heel erg broos was. Gelukkig was er geen kans op vroeggeboorte. Ik had ook geen blaasontsteking.
En we zijn er dus achter gekomen dat de baby in een onvolkomen stuit ligt. Hopelijk draait ze nog!
En gelukkig was alles gezond en goed!

Da's even schrikken. Heb zelf een paar weken geleden een avond aan de scan gelegen en kan me je gevoel erbij voorstellen. Maar nee, echt, je wil je kindje nu nog niet op de wereld hebben hoor! Wordt niemand beter van!

@bilsbanaan: wij hopen ook dat de kleine nog draait. Over 2 weken hebben we een groei- en liggingsecho. Als de kleine dan nog in stuit ligt willen ze de baby gaan draaien. Blijkbaar is het voor een baby best moeilijk om terug te draaien als ze hun beentjes gestrekt hebben.
Gelukkig heb ik veel ruimte in de buik waardoor het draaien voor mij niet zo pijnlijk zou zijn. Ben ben benieuwd!

Bah, dat is schrikken! Gelukkig is alles goed met de kleine!
Mijn eertse 2 hebben allebei heel lang met de billen naar beneden gelegen, en allebei lagen ze met de bevalling goed! Al zijn ze allebei ook heel laat ingedaald, dus dan kunnen ze ook nog draaien he?
Succes!

Terug
Bovenaan