ziekenhuis check

Na vannacht weer een uur beneden gezeten te hebben vanochtend het ziekenhuis gebeld. In eerste instantie werd het afgedaan als pijn in je rug en pijn in je benen hoort er bij maar ze wilde toch overleggen en zou me doorverbinden met de spoedpoli. En toen werd er opgehangen.
Dus toen zelf de spoedpoli gebeld en we moesten langs komen. Urine onderzoek en ctg. Uiteindelijk werd naar aanleiding van de ctg nog een gyn erbij gehaald voor een echo (inwendig en uitwendig). Alles zat nog dicht, kleine deed het goed en had wel wat lichte weeen maar die deden nog niks. Wel ontstekingscellen gevonden in urine dus zit nu aan de medicatie: 4 tabletten per dag een week lang. Volgende week hadden we sowieso een echo en consult staan en dan zou het beter moeten gaan.
 
Fijn dat je een goede controle hebt gehad. Balen van de medicijnen maar hopelijk ben je snel van je ontsteking af. Ik had vorige week ook blaasontsteking maar ben er nu weer vanaf gelukkig. Mijn harde buiken kwamen toen van mijn blaasontsteking.

Hopelijk werkt de medicatie snel
 
Fijn dat je een goede controle hebt gehad. :)
Jammer dat je weer medicaitie moet slikken. Maar als daardoor de klachten af nemen is dat wel zo prettig. Kun je ook weer beter uitrusten.

Succes!
liefs,
 
Terug
Bovenaan