ziekenhuis daar gaat toch niks mis?

nou aangezien smooty het al heeft opgemerkt typte ik iets verkeerd.
voor het geval het vaker voor zal komen zal ik even uitleggen waardoor.
in 2009 ben ik aan scheel kijken geopereerd maar dat is niet goed uitgepakt. de operatie was geslaagd. ik deed netjes alle oefeningen die ik gekregen had.
maar een jaar later is bewezen dat mijn spieren verzwakt zijn in mijn ogen. dat komt waarschijnlijk omdat ik na mijn operatie de verkeerde druppels mee heb gekregen. heb ze maar een week gebruikt. maar toch heeft het schade aangericht.
op het moment dat ik nu moe word dan ga ik wazig zien en kan ik me niet makkelijk concentreren om te kijken wat ik typ.
de meeste foutje zie ik wel maar soms kijk ik er zo overheen.

dus dames als ik een fout maak en je het niet begrijpt laat het me dan even weten.. dan kan ik het verbeteren

hoi,
vervelend voor je! maar we typen allemaal wel eens met fouten ;-p
Mijn oudste zoontje is daaraan ook geopereerd, wat erg dat het dan verpest wordt door foute druppels!

hey kelly,

in iedergeval eerst even; ik heb je nooooooit willen kwetsen of onzeker laten voelen hoor.
als dat wel t geval is dan spijt me dat vreselijk.
en bij deze dan ook mijn oprechte excuses.

en wat spelling betreft zal ik nooit iemand mogen aanspreken, want als ik ergens slecht in ben is het wel spellen.

ik moet 28 juni met pascal naar de oogarts in t ziekenhuis. hij heeft een lichte afwijking in zijn linker oog.
ik weet nu door jou verhaal,dat ik er echt boven op zit bij alles wat ze doen.

dikke knuf
smooty

nee heb je ook niet gedaan hoor smooty!
ik was 2 dagen later 16 en ze wilde mij met infuus onder narcose hebben terwijl in mijn dossier stond dat het met een kapje ging omdat ze anders niet eens meer narcose hoefde te geven

Terug
Bovenaan