ziekenhuis geweest... alles is goed!!!!

hey meiden

ja, ik dacht, zet even in de titel neer dat alles goed is, voordat jullie weer schrikken :D

ik had begin van de avond veel puikpijn, gepaard met bloedverlies.
ik helemaal over mijn toeren. ik was er zo zeker van dat de foetus goed zat, en nu bloedverlies.
de huisartsenpost liet me gelijk komen. daar werd ik onderzocht en op de spoed eisende hulp werd een echo gemaakt.
en ja hoor............ ik zag me hummeltje in mijn baarmoeder zitten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
weer huilen, maar nu van blijdschap.
ik ben nu 7 weken en 3 dagen, en ons hummeltje is 10.8mm
hij/zij heeft al beentjes hahahaha
het hartje was ook uitstekend te zien.
we hebben de eerste foto al binnen.
dinsdag had ik eigenlijk een afspraak, maar die ga ik nu afzeggen.
niet nog een keer een binnenwaartse echo. dat is me te veel risico.
ze heeft mn eierstokken nagekeken en mn baarmoeder om te kijken of er niet nog een foetus verdwaald zat, maar dat was gelukkig niet zo.

zodra ik weet hoe ik een scan kan maken naar mn computer toe, zet ik de echo op t hyves forum neer.

nou, wilde even mn vruegde kwijt :D

liefs, van een super trotse dominique, die zich over 7 maanden voor de 2e keer mama mag noemen :D

Ja, ik ben de eerste die je kan feliciteren!!!!Wat een schrik moet dat zijn geweest net.....Maar wel fijn dat je zo snel terecht kon bij de seh.
Heerlijk nieuws he!!!!En over een kleine 5 weekjes zijn die spannende 12 weken ook weer voorbij en kan je vast nog meer genieten van je zwangerschap.
Leef helemaal met je mee, heb weliswaar nog nooit een bb zwangerschap gehad maar wel 3 miskramen.Hoe vaak het inmiddels het ook voorkomt, het blijft echt een vreselijke ervaring.

Gun het je echt heel erg!Lekker genieten!
Groetjes Roos.

Do,

Ondanks alle schrik ben ik echt heel blij voor jullie! Helemaal super!!!
Nu kun je lekker gaan genieten, ook al blijft het nog even spannend, maar jullie ukje zit in ieder geval goed bij mams.

Liefs Lientje

He Do,

joh, ik dacht even bij het lezen van de 1e twee woorden van je topic dat er eerst iets met Nathalia was.
Maargoed, goed nieuws dus over jullie 2e wondertje. Fijn hoor!

Groetjes, Bianca

Terug
Bovenaan