hey meiden
ja, ik dacht, zet even in de titel neer dat alles goed is, voordat jullie weer schrikken
ik had begin van de avond veel puikpijn, gepaard met bloedverlies.
ik helemaal over mijn toeren. ik was er zo zeker van dat de foetus goed zat, en nu bloedverlies.
de huisartsenpost liet me gelijk komen. daar werd ik onderzocht en op de spoed eisende hulp werd een echo gemaakt.
en ja hoor............ ik zag me hummeltje in mijn baarmoeder zitten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
weer huilen, maar nu van blijdschap.
ik ben nu 7 weken en 3 dagen, en ons hummeltje is 10.8mm
hij/zij heeft al beentjes hahahaha
het hartje was ook uitstekend te zien.
we hebben de eerste foto al binnen.
dinsdag had ik eigenlijk een afspraak, maar die ga ik nu afzeggen.
niet nog een keer een binnenwaartse echo. dat is me te veel risico.
ze heeft mn eierstokken nagekeken en mn baarmoeder om te kijken of er niet nog een foetus verdwaald zat, maar dat was gelukkig niet zo.
zodra ik weet hoe ik een scan kan maken naar mn computer toe, zet ik de echo op t hyves forum neer.
nou, wilde even mn vruegde kwijt
liefs, van een super trotse dominique, die zich over 7 maanden voor de 2e keer mama mag noemen
ja, ik dacht, zet even in de titel neer dat alles goed is, voordat jullie weer schrikken
ik had begin van de avond veel puikpijn, gepaard met bloedverlies.
ik helemaal over mijn toeren. ik was er zo zeker van dat de foetus goed zat, en nu bloedverlies.
de huisartsenpost liet me gelijk komen. daar werd ik onderzocht en op de spoed eisende hulp werd een echo gemaakt.
en ja hoor............ ik zag me hummeltje in mijn baarmoeder zitten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
weer huilen, maar nu van blijdschap.
ik ben nu 7 weken en 3 dagen, en ons hummeltje is 10.8mm
hij/zij heeft al beentjes hahahaha
het hartje was ook uitstekend te zien.
we hebben de eerste foto al binnen.
dinsdag had ik eigenlijk een afspraak, maar die ga ik nu afzeggen.
niet nog een keer een binnenwaartse echo. dat is me te veel risico.
ze heeft mn eierstokken nagekeken en mn baarmoeder om te kijken of er niet nog een foetus verdwaald zat, maar dat was gelukkig niet zo.
zodra ik weet hoe ik een scan kan maken naar mn computer toe, zet ik de echo op t hyves forum neer.
nou, wilde even mn vruegde kwijt
liefs, van een super trotse dominique, die zich over 7 maanden voor de 2e keer mama mag noemen