A
Anoniem
Guest
Hoi Allemaal,
Vandaag is gezegd dat ik echt voor maandag de kleine vast heb.
Ze zeiden we hopen dat we je morgen kunnen inleiden maar je moet wel
minimaal 2 cm onstluiting hebben. Dus het kan ook vrijdag worden maar later denken we niet maar we houden slag om het arm want stel je voor dat het niet goed wil lukken bij jou dan kan het ook zaterdag worden. Maar ik hoop voor jouw van niet.
Ik hoop gewoon dat ik morgen als ik me tussen 7 uur en half 8 meld dat ik wel al ontsluiting heb en ze me kunnen inleiden want dan heb ik onze kleine morgen nog in mijn armen. Heb wel al de hele dag moeite met lopen doet zo pijn. ik had vorige week woensdag beetje ontsluiting. Dus wie weet is het nu wel meer maar is het 2 cm???
We wachten maar af.
Ik zal denk ik alleen nog vanavond even kijken en dan niet meer.
Dus alle andere wachtende succes en sterkte!
Dat we allemaal snel mogen bevallen!
Die bevallen zijn geniet ervan!
Heel veel liefs An morgen 42 weken
Vandaag is gezegd dat ik echt voor maandag de kleine vast heb.
Ze zeiden we hopen dat we je morgen kunnen inleiden maar je moet wel
minimaal 2 cm onstluiting hebben. Dus het kan ook vrijdag worden maar later denken we niet maar we houden slag om het arm want stel je voor dat het niet goed wil lukken bij jou dan kan het ook zaterdag worden. Maar ik hoop voor jouw van niet.
Ik hoop gewoon dat ik morgen als ik me tussen 7 uur en half 8 meld dat ik wel al ontsluiting heb en ze me kunnen inleiden want dan heb ik onze kleine morgen nog in mijn armen. Heb wel al de hele dag moeite met lopen doet zo pijn. ik had vorige week woensdag beetje ontsluiting. Dus wie weet is het nu wel meer maar is het 2 cm???
We wachten maar af.
Ik zal denk ik alleen nog vanavond even kijken en dan niet meer.
Dus alle andere wachtende succes en sterkte!
Dat we allemaal snel mogen bevallen!
Die bevallen zijn geniet ervan!
Heel veel liefs An morgen 42 weken