Ziekenhuis geweest, en weer thuis... incl. buik

Dag lieve meiden,

gisteravond toch nog voor advies ziekenhuis gebeld; we mochten toch nog even komen, inclusief koffertje... sjeetje.. dan wordt het ineens heel echt hoor...

De heenreis duurde 30 minuten en ik voelde me hoe langer hoe beroerder in de auto... achteraf bleek ook waarom... onze beeb is strak in het bekken ingedaald. Nu is dat op zich heel natuurlijk alleen heb ik een te nauw bekken... en daar komt dan nog even het litteken van de vorige sectio bij kijken die flink geirriteerd is door het schuivende bolletje van onze beeb.... en bingo... mama heeft pijn, flink pijn.....

Al met al dus stevige indalingsweeen gehad en nu gewoon pijn... ik had niet verwacht dat die laatste 2,5 week zo onwijs shit zouden voelen.... Duidelijk is ook gebleken dat een natuurlijk bevalling niet gaat gebeuren; met het vorige dossier erbij is gisteravond toch echt definitief het advies gegeven NIET op de normale manier te proberen. Dus het wordt ECHT een geplande sectio... de boel is gewoon te krap om er een kind doorheen te worstelen, zeker omdat er geen "hoge" kunstverlossingen aan te pas kunnen komen ivm oude litteken....

Maar goed, nu dus weer thuis... en morgenmiddag weer terug naar de gyn.... die hopelijk de datum ietsiepietsie eerder zet.... duimen!!!

Dan is jullie prinsesje nu al behoorlijk dwars! Vervelend dat je jezelf dan zo op moet laden, je bent dan bang dat het toch al gaat komen en dan kom je vervolgens weer terug naar huis. Aan de ene kant gelukkig want het is nog vroeg! Aan de andere kant kost het bergen energie!
Wel fijn dat ze hebben kunnen zien dat het kindje niet door het bekken past! Dan gaan ze het in ieder geval niet proberen! Dat is dan een pluspunt. Ik wens je heel veel succes en laat je het weten hoe het gegaan is morgen?!

Liefs

Het doet mij de laatste dagen ook heel veel pijn.
Moet het gewoon weg puffen.
Mijn litteken begint ook zeer te doen.
Soms ook het gevoel dat het uitgerekt word.
Dat zei ik de vorige x tegen de gynaecoloog ook het hoofdje drukt ergens op dat zo'n pijn doet...
Nog 3 dagen dan mag ik weer heen...

Suc6, Natasja

Inderdaad Natasja,

hier hetzelfde euvel; ik puf ook weer... niet alleen figuurlijk dus.... dat rekken is inderdaad heel vervelend... net of het scheurt? Brandt? Weet niet precies hoe het uit te leggen....

Bij jou is het ook allemaal nog koffiedik kijken vwb de manier van bevallen?

Zoo Sunny, dat is me nogal wat zeg! Wat een gedoe lijkt me en echt vervelend dat je zo'n pijn ervaart. Ik ben heel benieuwd naar morgen wat je gyn zegt? Laat je het zo snel mogelijk weten...

Voor mij is het de eerste dus het kan eigenlijk ook alle kanten op realiseer ik me nu. Nou ben benieuwd. Soms heb ik het idee dat het wel iets meer aan het rommelen is en dan vooral ' s nachts...We wachten het rustig af..

heel veel sterkte!

liefs

Op zich lekker dat de keus nu gemaakt is. Mijn schoonzus heeft ook een te nauw bekken en is de eerste keer wel op natuurlijke wijze begonnen, maar eindigde in een sectio. De tweede is met een geplande sectio gekomen en dat was voor moeder en kind veel prettiger, ondanks dat een sectio natuurlijk geen pretje is. Alleen nu nog wachten, dan he. Nou, sterkte meid

Hey Sunny,

Zo wat vervelend allemaal, Maar de keus is nu wel gemaakt....
Nou hopen dat je morgen weer meer weet.
Heel veel succes en sterkte en we horen het wel.....

Liefs....

Terug
Bovenaan