A
Anoniem
Guest
Hallo meiden,
Allereerst bedankt voor jullie lieve reacties..
Bij de echo hebben ze geconstateerd dat het gaat om een Cyste in mijn rechter eierstok.
Deze is 3,3 cm groot en dus de reden van mijn pijnscheuten.
Morgen moet ik bellen naar de huisarts om mij door te laten sturen om deze operatief te laten verwijderen.
Nu ben ik net even internet op geschoten en de reden bij de cyste in een eierstok is dat er iets niet is goeg gegaan bij de eisprong.
Nu vroeg ik mij weer af en dat zal ik ook zeker morgen aan de dokter vragen, of ik daardoor niet zwanger raakt..???
Als deze de boel blokkeerd kunnen er ook geen zaadjes bij mijn eicel komen...
Althans eicel kan zowel rechts als links ontstaan..???
Morgen is mijn NOD maar het zal mij nu benieuwen of ik ongesteld zal worden...
In ieder geval zijn jullie nu weer even op de hoogte en het verhaal wordt morgen vervolgd..
In ieder geval jullie allemaal héél véél succes en hopelijk mogen we straks met z'n alle naar een volgend forum.
Liefs
Jeannette
Allereerst bedankt voor jullie lieve reacties..
Bij de echo hebben ze geconstateerd dat het gaat om een Cyste in mijn rechter eierstok.
Deze is 3,3 cm groot en dus de reden van mijn pijnscheuten.
Morgen moet ik bellen naar de huisarts om mij door te laten sturen om deze operatief te laten verwijderen.
Nu ben ik net even internet op geschoten en de reden bij de cyste in een eierstok is dat er iets niet is goeg gegaan bij de eisprong.
Nu vroeg ik mij weer af en dat zal ik ook zeker morgen aan de dokter vragen, of ik daardoor niet zwanger raakt..???
Als deze de boel blokkeerd kunnen er ook geen zaadjes bij mijn eicel komen...
Althans eicel kan zowel rechts als links ontstaan..???
Morgen is mijn NOD maar het zal mij nu benieuwen of ik ongesteld zal worden...
In ieder geval zijn jullie nu weer even op de hoogte en het verhaal wordt morgen vervolgd..
In ieder geval jullie allemaal héél véél succes en hopelijk mogen we straks met z'n alle naar een volgend forum.
Liefs
Jeannette