ziekenhuis geweest voor controle 20 weken echo komt eraan.

hallo dames,
afgelopen vrijdag ben ik op controle geweest in het ziekenhuis.ben weer gewogen en me bloeddruk is weer gemeten.daarna bij de gyn.geweest.ze heeft een echo gemaakt en de baby beweegt heel erg in me buik.me vruchtwater was goed zei ze.en ook het hartje gehoord.helaas kon de 20 weken echo niet gelijk gedaan worden.daarvoor moet ik a.s. vrijdag 30 juli voor terug komen in het ziekenhuis.i.p.v.van me vriend gaat nu me moeder met mee.me vriend heeft voor zijn familie gekozen.en laat mij nu in de steek.groetjes s.c.
 
hoi sc,

dat is ook balen zo.
wat is de reden dat je vriend je in de 'steek' laat?
het is toch ook zijn kind?
mijn man is niet elke keer mee geweest voor de controle maar in het begin en bij de 20 weken echo zeker. dat 'moest' hij ook van mij hoor.
 
hoi sc,

Fijn dat alles goed was afgelopen vrijdag.

Aan de ene kant fijn dat je moeder nu met je meegaat, want de 20 weken echo is (tenminste dat vind ik) ook best wel een beetje spannend. Dan hoef je in ieder geval niet alleen, zoals bij alle andere keren.


Bedoel je met in de steek laten dat hij je echt heeft laten zitten nu?

Ik leef met je mee meid, ik ben nu zelf ruim 15 weken zwanger en vindt het knap dat je dit allemaal vrijwel alleen trekt hoor!

Veel liefs,
 
hi,

wat moooi dat je je kindje zo vaak mag zien! geniet daarvan!

moeilijk dat je vriend je niet steunt...bedoel je nu dat hij niet verder met je gaat, of gewoon zn eigen weg gaat hier in.. wat zegt hij als je hem hier op aanspreekt. Sorry, maar ik vind; iemand die een kind wil/kan verwekken, moet ook zo verantwoordelijk zijn om daar verantwoording voor te nemen....
 
Terug
Bovenaan