Ziekenhuis geweest

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden,

Gisteren zijn we in het ziekenhuis geweest en hebben we alles weer doorgenomen. Morgen ga ik weer starten met het spuiten en we hebben gisteren meteen alle hormonen weer meegekregen. Om jullie te laten zien wat dat inhoud heb ik een foto gemaakt. Hieronder zie je alle medicijnen die in eerste instantie nodig zijn. Nu begin ik morgen met het spuiten van een soort en dan moeten we 27 augustus voor een controle echo en hopenlijk kunnen we dan beginnen met twee spuiten op een dag. A

Als alles volgens het boekje gaat, dat ging het bij de eerste keer wel, dan zou ik in de tweede week van september al de punctie en eventuele terugplaatsing hebben. En als echt alles goed gaat dan ben ik zo rond begin juni uitgerekend. Nog even duimen voor me dus. Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes
Inge

Jeetje wat spannend allemaal Inge. En wat veel medicijnen. Ik wil je vast heel veel succes wensen en ik hoop dat alles spoedig zal verlopen,
groetjes van Sonja.

Tjonge wat een hoop medicijnen, ik hoop dat het allemaal heel positief voor jullie gaat verlopen!

Succes met alles!
Lieve groet, Inge

Hoi Inge,

ja dat worden weer spannende tijden. Ik zal voor jullie duimen.
En ik zie dat jullie alvast een babieesite hebben gemaakt om je verhaal te plaatsen, leuk hoor.

Succes!
Tamar

Hallo meid,

het zijn idd een hoop medicijnen, maar als het jullie aan een 2e wondertje kan helpen?? Ik hoop dat jullie ze niet lang nodig hebben!!
Zal voor jullie duimen.

Liefs Debby.

Hey

Wat en boel zeg ! wow maar alles is voor een leuk resultaat

Sterkte en vooral succes !

Liefs

hoi inge,

wat een groot pakket joh!
nu maar hopen dat het snel gaat en dat je
in juni misschien weer een klein
wondertje   in jullie armen mogen hebben...

groetjes mascha en een hele
grote knuffel terug voor maaike van roan...

hey

wat spannend allemaal weer voor jullie
 ik duim voor jullie

liefs ilona

Terug
Bovenaan