Ziekenhuis geweest

Hoi meiden,

Vandaag zijn we weer na 2 jaar proberen om zwanger te worden, naar het ziekenhuis geweest. Terwil ik Dacht dat ze ging vertellen welke onderzoeken er nu kwamen kwam ze gelijk met inseminatie (iui). Ben nu eindelijk een beetje van de schok bekomen, maar had dit even niet verwacht. Ik dacht dat ze eerst gingen kijken hoe het komt dat we nog niet zwanger zijn. Maar omdat ik gewoon een eisprong heb, zwanger kan worden (we hebben een zoontje van 3,5 jaar) en het zaad van mijn partner goed is vond ze verder onderzoeken niet nodig.
Dus nu een afspraak maken met de arts die ons meer gaat vertellen over iui.

Pffff........

Liefs nanny

Spannend meid! Apart idd dat ze niet meer onderzoeken doen. maar ook fijn dat ze meteen stappen ondernemen.

Succes!

Fijn dat ze er vaart achter zetten. iui doen ze hier pas na een half jaar timing. Ik mocht overigens kiezen bij het laatste gesprek. Weer starten met stimulatie en timing of stimulatie en iui. Maar ik heb zelf geen eisprong dus dat gaat toch weer anders. Succes!

Daar wordt vaart achter gezet. Maar wel heerlijk als je niet die hele MM weer doormoet. Laat het even bezinken en dan kijken of je het wilt.

ik heb nu 3 IUI's met hormonen gehad. Best wel intensief (vooral de hormonen en alle logistiek eromheen). Nu zitten we weer even in de wacht, even op adem komen.

wenser

We hebbenover 2 weken onze eerste afspraak. Daar gaan ze dan vertellen wat ze allemaal gan doen denk ik en wat er te verwachten valt. Ik wil het wel graag, maar zie wel erg op tegen die hormonen. Maar eerst het eerste gesprek afwachten.

Vind het allemaal erg spannend. Vooral het idee dat je nu zelf in "die situatie" zit. Alleen nog maar gelezen van anderen.

Hoi nanny, Jeetje wat een heftig nieuws! Ik kan me voorstellen dat het even wennen is. Aan de andere kant, zodra je het eenmaal hebt doorgeslikt is het toch wel erg fijn dat ze zo kordaat optreden en dat je niet maanden hoeft te wachten op de volgende stap. Ik ben erg benieuwd wat ze je tijdens je volgende afspraak gaan vertellen! Hou ons op de hoogte!

Terug
Bovenaan