Ziekenhuis gister

Zoals beloofd de update...

Gister echo gehad, alles was nog steeds goed met de baby (goed nieuws!) Je zag nu ook echt vingertjes!

G
Het hematoom was niet groter geworden, maar ook niet kleiner. Ook zit er nog steeds bloed in de baarmoeder. Ze kunnen er niets aan doen, ze adviseerden wel wat rustiger aan te doen, omdat de jan op één miskraam (nu nog! Met 14 wk) groter is. Verder ook wat meer kans op infecties.

Al met al niet echt iets nieuws gehoord... Mag gelukkig wel terug naar mijn eigen vk...
Ik heb er eigenlijk vrede mee of zo... Heb vertrouwen dat het allemaal goed komt.

Wat een spannende tijd zo! Dacht je ff fluitend die eerste weken door te zijn. Gelukkig ben je positief ingesteld en ik denk dat je niet meer kunt doen dan rustig aan doen! Heeeeeel rustig aan doen!

Fijn dat je weer terug naar je eigen vk mocht, dat stelt je dan ook weer wat geruster! Komt helemaal goed meid!

Ik duim in ieder geval 24/7 voor je!

Liefs

In ieder geval fijn dat het niet groter is geworden zeg! En terug naar je eigen vk is ook goed nieuws! Lijkt me erg lastig als je zwangerschap zo medisch wordt... Je doet natuurlijk zonder twijfelen wat het best is voor je kleine, maar voor jezelf zal dit toch wat ontspannener zijn.

Groot gelijk dat je er vertrouwen in hebt, dat is het beste dat je kunt doen!

Hoe voel je je vandaag qua misselijkheid en overgeven? Ik hoop toch een stukje beter.

Liefs!

Hoi hoi,

Super dat het met de baby goed gaat! Echt zo fijn om te lezen. Ik zit hier maar af en toe, maar jouw topic houdt me wel bezig!

Doe heel rustig aan en heel goed om te lezen dat je er toch zo positief in staat! Heel knap :)

Liefs

Nou we zitten zo te lezen in hetzelfde schuitje! Spannende tijden voor ons.
Ik mag gelukkig ook weer naar mijn eigen verloskundige. Over 2 werken heb ik weer een echo, ik hoop dat mijn hematoom ook niet groter is geworden.
Heb jij binnenkort ook weer een echo? En verlies jij nog steeds bloed?
Ik vind het knap dat je ondanks alles zo positief bent. Ik probeer zo mijn mogelijk met mijn zwangerschap bezig te zijn, ben te bang dat het alsnog mis gaat.

Veel liefs, je lotgenote maartje ;)

Lieve maartje,

Inderdaad ik verlies nog steeds bloed en af en toe ook stolsels. Naar de vk had al gezegd dat dit nog wel even kon duren en ook dat het erg (zoals de eerste x, met stromen) kan komen. Dat is gelukkig niet zo en ik hoop dat eerlijk gezegd ook niet meer mee te maken.

Ik moet as woensdag weer naar de vk en ik verwacht eigenlijk wel dat ze dan even zullen kijken hoe het eruit ziet.

Verder mag ik ook altijd bellen als ik me zorgen maak, kan dan altijd terecht (ook in het ziekenhuis).

Doe jij ook rustiger aan? Ik merk wel dat het mijn lichaam goed doet. (werk normaal 4 dagen) en ook het bloedverlies neemt af als ik veel heb uitgerust.

Inderdaad spannende weken, maar toch ik wil me echt focussen op de gezonde baby die er zit en niet op die, nare omstandigheden. We kunnen er niets aan veranderen en door zorgen maken voel je je echt rot...

Je zal het zien, het komt helemaal goed met ons! :)

Ja joh het komt vast helemaal goed met ons en die ukkies.

Ik heb geen bloedverlies meer. Maar de gynaecoloog verwacht dat ik dit wel weer ga krijgen als het stolsel oplost.
Mar ik doe het wel rustiger aan. Ik ben nog niet minder gaan werken. Maar als ik vrij ben mag ik van onze oppas mijn dochtertje wat vaker brengen. Zodat ik echt kan uitrusten als ik vrij ben. Ik merk dat dit echt fijn is. Af en toe even een dagje helemaal niks.

Ik ga proberen me ook wat met te richten op het kindje in mijn buik wat het voor alsnog heel goed doet!

Terug
Bovenaan