ziekenhuis met kind van 2 jr

hoi,

ik moet morgen met me zoontje bas van 2 jr en 4 maanden weer terug naar het ziekenhuis omdat zijn groei niet zo goed gaat.
nu vraag ik me af of er meerdere ouders met hun kinderen van deze leeftijd in het ziekenhuis lopen en misschien toevallig ook dit probleem hebben en hoe bereid je ze er op voor???

ik zou het leuk vinden als andere moeder/vaders hun ervaring willen vertellen.

groeten brigitte,bas en thijs

 
hoi,

Inmiddels ben je als het goed is naar het ziekenhuis geweest. hopelijk is het allemaal goed gegaan.

Onze jongste was 4 -5 maanden toen ze een paar keer voor wat onderzoeken naar het ziekenhuis moest. Haar kon ik uiteraard nog niet echt voorbereiden. Omdat de oudste mee ging, heb ik haar wel proberen voor te bereiden en zoveel mogelijk vooraf proberen te vertellen wat er zou gaan gebeuren met haar zusje. Dat doe ik ook als we naar de huisarts of het CB gaan. Uiteraard kan je niet alles vertellen, maar ik probeer altijd zoveel mogelijk te vertellen. Ik merk bij haar dat dat heel goed werkt.

Succes met je zoontje

groetjes
Melanie
 
Hquote: bas-thijs schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-12-2005 14:11:29'));

hoi,

ik moet morgen met me zoontje bas van 2 jr en 4 maanden weer terug naar het ziekenhuis omdat zijn groei niet zo goed gaat.
nu vraag ik me af of er meerdere ouders met hun kinderen van deze leeftijd in het ziekenhuis lopen en misschien toevallig ook dit probleem hebben en hoe bereid je ze er op voor???

ik zou het leuk vinden als andere moeder/vaders hun ervaring willen vertellen.

groeten brigitte,bas en thijs



Hoi,
Even een vraagje,moet je voor controle of wordt hij opgenomen?
En hoe zwaar is hij dan?
Onze zoon is ook onder controle geweest bij de kinderarts,is nu 2 jr en 3 maanden.
Hij vond het niet erg om naar de dokter te gaan,hij is zo vaak bij de huisarts geweest!
Hij heeft zelf een dokterskoffertje!
Het werd een ander verhaal toen hij naar het laboratorium moest voor bloedprikken,dat was een hel!
Nu scheelt het ook dat er bij de kinderarts speeltoestellen in de wachtkamer staan,het is voor hem een uitje!
Ook ging en gaat de groei van onze zoon niet van een leien dakje.
Ik ben erg benieuwd hoe het is gegaan en wat de dokter gezegd heeft.

Groet Hieke
 
hoi,

bedankt voor jullie reacties.
hij moest terug komen om even gecontroleerd te worden kwa groei en gewicht.
en wij kregen de uitslagen van zijn bloedonderzoek die hebben even opzich laten wachten maar dat wisten we al dat die een lange tijd in beslag zouden nemen.
nou uit zijn bloedonderzoek is eigenlijk niets vreemds uit gekomen.
nu moeten we elk half jaar voor controlle terug komen en als hij zo rond vier jaar is moet hij verdere onderzoeken onder gaan.
zijn dna moet onderzocht worden of bepaalde genen wel goed functieneren en hij moet dan ook opgenomen worden maar dat leek de kinder arts nu geen goed idee want hoe leg je een kind van 2 jaar uit dat hij rustig moet blijven.
er is wel uit gekomen dat zijn benen in verhouding veel kleiner zijn dan de rest van zijn lichaam.

maar hoe is het nu met jullie kindjes????

we hebben gelukkig wel een hele goede kinderarts en gelukkig reageerd bas daar heel goed hij neemt ook de tijd en dat vind ik wel belangrijk zeker voor een kind.

groeten brigitte mam van bas en thijs
 
Terug
Bovenaan